Ben napicam bu gidisle depresyona dogru gidiyorum sanirim?

33 yasindayim. Şu an calismiyorum. Onceden deneyimim var tabi ama benim sorunum kilomla. Cok kiloluyum. Onceden bu kadar degildim 90 olabilirim tartidan korkuyorum cikmiyorum. Benim butun dengemi bozuyor disari cikmak istemiyorum bi davete gitmek istemiyorum. Vucut agrilarim oluyor. Ameliyat oneren oldu ama hem ailem istemiyor hemde korkuyorum uzun vadede sonuclari cok bilinmiyor bence. Bir igne varmis oda amerikadan gelmis onada guvenemedim. Diyet yapiyorum ama 1 aydan uzun surduremiyorum kendime inancim kalmadi🥺😔 spora gittm bir ara verdim kilo ama geri aldim. Tekrar yazil demeyin kpss calismam lazim. Cok vaktim olmuyor. Ev iside bana bakiyor annem cok yapmaz onuda 😔 kendimi cok caresiz hissediyorum. Makyaj yapasim bile gelmiyor sen siskosun zaten ne makyaji diyorum 😔napcam boyle😔

Ben napicam bu gidisle depresyona dogru gidiyorum sanirim?
Cevapla