Soruş şeklim biraz kaba oldu ancak durum düşündüğünüzden daha kötü.
Şöyle başlıyım biz üç kardeşiz. Ben ve diğer kardeşim üniversiteye gidiyoruz ablam da üniyi bitirdi. Ablam üniversiteyi bitirene kadar durum bu kadar kötü değildi ama artık o kadar çekilmez hal aldı ki. Bize demediğini bırakmıyor; eski sevgililerimizden tut ne giydiğimize kadar her şeye diyecek bir sözü var. Durmadan bize üniversite bitince işsiz kalacağımızı,(ülkenin ekonomisinden haberim var benim de hayalperest değilim) eve dönmek zorunda olacağımızı (biz kardeşimle il dışında okuyoruz o okumadı), bizden nefret ettiğini, babamların bizi ondan üstün tuttuğunu falan söylüyor. Bugün yine yemek yerken diğer kardeşimin eski sevgilisi hakkında konuştu. Dediği şeyler de ''ben ona yazıcam, kendi hesabım olmasa da fake hesaptan'' gibi rezil şeyler. Kardeşim de doğal olarak bunun normal olmadığını söyledi. Ablam da sanırım dediğinin yanlış olduğunu anlayıp bi an çıldırdı. O kadar bağırdı ki bir ara kapının zili çaldı sanırım komşular tıkladı ama açmaya cesaret edemedik tabi ki. (Annem ve babam evde değil bu arada) Sadece bağırmakla kalmıyor kıyafetlerimizi yırtıyor, makyaj malzemelerimizi döküyor, fiziksel şiddet de gösteriyor en kötüsü de bu.
Bu siteden pek bi beklentim yok ama mantıklı bir şeyler yazabilecek var mı? Ben bunları yaşamaktan çok sıkıldım.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer