Ablam kafayı yedi ne yapmam gerekiyor?

Soruş şeklim biraz kaba oldu ancak durum düşündüğünüzden daha kötü.

Şöyle başlıyım biz üç kardeşiz. Ben ve diğer kardeşim üniversiteye gidiyoruz ablam da üniyi bitirdi. Ablam üniversiteyi bitirene kadar durum bu kadar kötü değildi ama artık o kadar çekilmez hal aldı ki. Bize demediğini bırakmıyor; eski sevgililerimizden tut ne giydiğimize kadar her şeye diyecek bir sözü var. Durmadan bize üniversite bitince işsiz kalacağımızı,(ülkenin ekonomisinden haberim var benim de hayalperest değilim) eve dönmek zorunda olacağımızı (biz kardeşimle il dışında okuyoruz o okumadı), bizden nefret ettiğini, babamların bizi ondan üstün tuttuğunu falan söylüyor. Bugün yine yemek yerken diğer kardeşimin eski sevgilisi hakkında konuştu. Dediği şeyler de ''ben ona yazıcam, kendi hesabım olmasa da fake hesaptan'' gibi rezil şeyler. Kardeşim de doğal olarak bunun normal olmadığını söyledi. Ablam da sanırım dediğinin yanlış olduğunu anlayıp bi an çıldırdı. O kadar bağırdı ki bir ara kapının zili çaldı sanırım komşular tıkladı ama açmaya cesaret edemedik tabi ki. (Annem ve babam evde değil bu arada) Sadece bağırmakla kalmıyor kıyafetlerimizi yırtıyor, makyaj malzemelerimizi döküyor, fiziksel şiddet de gösteriyor en kötüsü de bu.

Bu siteden pek bi beklentim yok ama mantıklı bir şeyler yazabilecek var mı? Ben bunları yaşamaktan çok sıkıldım.

Ablam kafayı yedi ne yapmam gerekiyor?
Cevapla