Çokça yaptım bunu. Sabah uyanınca o manzara insana şok yaşatıyor gerçekten. Allah'a şükür etmekten kendimi alamıyorum. Ayetel Kürsi'nin mucizesi diyorum ben buna.
Ha sen kapıda kalmaktan bahsetmişsin 🤦 Ben kapının üstünde anahtarı unutmak diye anladım nedense. Tekrar okuyunca anladım.
Ben bir kez yaşadım bunu hem de ev hali ile kaldım kapıda şort tişört. Çok utanmıştım 🙄 Bu saatte kalsam yakınım da oturan amcamın evine gider geceyi orada geçiririm. Sabaha çilingir bulurum başka yapacak bir şey yok 😕