Kapının Üstünde Anahtarı Unutup Dısarı Cıktıgınız Oldumu ? :)Sonra Ne Yaptınız ?
Cevaplar İçin Tesekkur Ettim.
Cevaplar İçin Tesekkur Ettim.
ılk tasındıgım zamanlar yaptım onu kapıyı kapar kapamaz lannnnnn dedim direk.. anahtar içerde ! balkondanda tırmanamam topuklu var ayagımda.. yalın ayakta basılmaz o demırlere.. mahallenın maymundan bozma cocuklarına rıca ettım hıcbırı cıkamadı abla yok abım kızar yok bılmemne dıye kactılar :D en son apartman gorevlısı saolsun ordan gecerken gormus benı cocukları balkona ittirirken dur ben cıkarım dedı cıktı girdi açtı bana kapıyı saolsun :D:D
haha :)
1 kere unuttum oda bana güzel ders oldu yalnız evde kalmaya korkup evdn çıkmışım anahtar üstünde sonra aklıma geldi gittim yerden o yağmurda geri döndüm ve o gün bugündür evde yalnız kalmaya başladım herşeyde vardır bir hayır bir vesile...
ve o günden beri evden çıkınca anahtarımı 2 kere kontrol ederim :)
valla abla unutmayan cok az kişi vardır herhalde :)
ne demek abla :)
ben unutmadım kardeşim her daim anahtarım yanımdadır amma velakin ablam bir seferinde unutmuş sonra git komşudan çilingir numarası iste ara sonra bekle de gelsin iki saatte, geldikten sonra birde azar işit adresimizi zor bulmuş diye her neyse bir kart sokuyor bide bu şarjlı vidalayıcının ucuna bir ıvır zıvır takmış, sonuç olarak sen iki saat bekle adam gelsin iki dakika sürmeden açsın... birde onca parayı toka et adamın eline...
THE END...
guldurdun kardesım :)
10 numara anlattın valla :)
yok kardesım sanmam yapmıyorlardır herhalde :)
içeride unutup dışarı çıktığımda bir iki kere üst komşunun balkonundan kendi balkonuma sarkmıştım..
dışarı da unutup içeri girdiğimde 1 saat sonra farkettim ve "ben hırsız olsam, anahtarı kopyalar yerine bırakır sonra ben yokken içeri dalar dedim" ardından da "yok lan hırsız bu kadar akıllı olamaz" dedim ve ertesi gece 1 laptop 1 tv 1 ps3 1 mikro dalga fırın evden gitti :D neyseki hepsi ev hediyesiydi :D
:))
Cevap
19Cevap
Çok oldu. hatta geçen yıl iş dönüşü tam kapıya vardığımda fark ettim ki anahtar yok, evde de kimse yok ve çişim geliyordu, sonuç olarak son katta merdivenlere işedim :D
Yine geçenlerde sabah 8de evden çıktım akşam geldiğimde kapının 20 cm falan açık olduğunu gördüm :)
insanlık hali valla cok kısının basına gelmıstır :)
:)))
Dün okuldan geldim gece 11:30 kapıda unutmuşum sabah babam görmüş. Bugünde babam unutmuş.. :)) Gülüyorum ama iyiki biri giripte binaya hırsızlık etmemiş şükür ki.
dıkkat etmek lazım :)
Ayy kesinlikle :))
:))
2-3 defa başıma geldi ve iyi ki yanımda süresi geçmiş kredi kartlarım ve avm kartlarım vardı :) Hemen filmlerdeki sahneler aklıma geldi. Kartımı çıkardım ve araya yerleştirdim ve açıldı kapı tabi o tutan yere denk getirene kadar anasını ağlattım kartın :)
haha :))
Olmazmi hic cok hemde ya kapida ya evde
Hatta gece disardan geldigimde anahtari ustunde unutup uyudugumuz cok olmustur :)
:))
Olmadi ama burada cilingir cagirmak cok para bu yüzden anahtari unutmuyoruz :) kardesim 300 euro ödedi :(
cok pahalıymıs gercekten :)
Olmadı kardeşim ama motorda unuttum (: yayaların cok gectiği bir kaldırımda ama birşey olmamış gece boyunca
sanslıymıssın abi calmadılar :)
tesekkur ederım abi :)
Helal paraymış Kardeşim
ne demek (:
aynen abi :)
çilingir çağırdık napalım sonra tekniği öğrendik biz kendimiz uygulamaya başladık :D
ogrendıysen artık ısın kolay olur :)
evet öğrendim yoksa gece yarısı çilingiri nerden bulcaktım :D
:))
ananı avradını kapıda kaldı lan anahtaar der İÇ sesim :D snra tlfnu çıkarıp babamı arar bir ton azar işitirim :(
:))
ben genelde eve girerken yaparım onu :)
1 gün durduğunu hatırlıyorum anahtarın hırsız gece gelse kendi evi gibi girerdi
bıde o durum var dogru :)
olmaz mııı ocakta yemekte vardı mecburen cilingir çağırdım gitti paracıklarım püff :(
haha :)
camdan girdim :( bikerede komşudan kaşık aldım kaşıkla açtım kapıyı :/ bide pet şişeyle açmıştm
:))
Kapının dışında unutup içeri girmişliğim daha çok. Hatta bir keresinde, yengem dışarı çıkarken unuttuk zannedip beni içeri kilitlemiş ve anahtarı alıp gitmişti -.-
dışarı çıktığım değil de 1 2 kere kapıyı açıp eve girip anahtarı kapının üstünde dışarda bıraktığım oldu.
Her seferinde komşular kapıyı çalıp getirdi anahtarı :D
oldu tabiki sonra yarı yolda aklıma geldi ''beynime sıçıyim ''diyip geri dönüp almıştım :)
:))
onlarca kez oldu ancak artık olmuyor olmazda. son kez unuttuğumda evdekileri beklemeyecek kadar işim vardı evde evraklar bekliyor bense kapıda. 30 lira çilingir bulup açtırdım. 2 yıldan beri unutmuyorum.
:))
öyle olmadı da,
ben genelde kapının dışında bırakırım anahtarı öyle eve girerim :D
unutkanlık yüzünden bunlar işte hep :/
bu en büyük korkumdur bir gün basıma gelmez insaAllah ama evden içeri girerken kapının anahtarını dısarda unuttuğum olmustur Allahtan farkettim hemen :D
Evet oldu abim..
2.Kata tırmanıp pencenin birinden girdim iceri..
tehlikeli degilmi abi :)
cevap ıcın tesekkur ederım :)
güzelmıs valla abi :)
geri gelince eve hala kapının üzerindeydi acıp içeri girdik bu kadar :)
Pet şişeyi veya bir sert metal kola kutusunu kesip açarım genelde :)
yazlıkta oldu.rüzgar çarpıverdi kapıyı.allahtan balkon açıktı.
Kapinin üstünde değil içerde unuttuğum oluyor.:D Birde kapıyı cektimmi tamam dışardakaldık cçok basima gelir :)
çare çilingir :)
dısarda anahtarı unutupta eve girdiğim çok olmustur
yok ole dısarı gıtmedm de.. anahtarında ustunde unutp evın ıcınde gezdm durdum.. komsular acip grmıstı anam ne korkuncc.. oyyy
yok ya ben daha kötü eve gelince evdeyken anahtarı kapıda unutuyorum Allahtan başıma birşey gelmedi
Evet oldu.
Aile bireylerinin eve gelmesini beklemiştim.
Olmadı eve girerken kapının üstünde unutup girmiştim sonra komşu çaldı kapıyı da öyle aldım geri anahtarı
anahtar konusunda çok evhamlı biriyim .. on kere kontrol ederim ^^
arabanın bagajında unutup gitmişim anahtarı. sağolsun oradaki görevli almış, gelince verdi.
Unuttuk bir kere annemle..Allahtan 1. katta oturuyoruz balkona çıkıp hallettik sorunu :)
çok şükür olmadı ama birkaç komşumuzda oldu balkondan girip kapıyı açtılar, biridekapıyı kırdı
Bir defa basima geldi cilingirci cagirdim ne yapcam baska?
ben unutsam da bişey olmaz..çünkü kapı şifreli:D
ozaman sorun yok :)
kredi kartıyla açıyorum :D
oda guzel bı yontem :)
belki inanmıycaksınız ama hiç unutmadım
inandım :)
bende hıc unutmadım cunku hıc anahtar tasımadım
hayır kapı üzerinde hiç anahtar bırakmam :)
:)
evet oldu abim eve girerken almış :))
:))
Hayır hiç unutmadım :)
pet şişeleri kurtarıcımız hemen açılıyor :)
varyaa senden iyi çilngirci olurmuş :D:D
Hayır olmadı, her zaman dikkatliyimdir.
komşunun akciğer röntgeni ile acmıstım kapıyı
Bu konuda çok titizimdir. Hep dikkat ederim.
kapıyı söktük ailecek
anahtarım hiç olmadıkı unutayım
evet :) balkona tırmanmıştım
:)
bide ikinci kat düşün artk durum ne kadar vahim :)
zor bı durummus gercekten :)
Unutmadım hiç:)
Hayır hiç olmadı
kredi kartıyla actim
Hayir olmadi :)
evet oldu .
oldu.
hayır olmadı
sanane
.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar