Arkadaşlar derdimi anlatmak istiyorum, ne düşünüyorsunuz?

19 yaşındayım, ve bu zamana kadar kendime ait bir odam hiç olmadı ailevi sıkıntılar yüzünden. babam ve annem de yıllardır maddi olarak çabalıyordu başka bir eve geçmemiz için ve dün geçtik. babam 1 yıldır bir evi inşaat halinden normal haline getirmek için uğraştı. ev dubleks, alt kısmın sadece 1 tarafını yapabildi. ve yine aynı odadayız. yani 1 oda 1 mutfak. bu yaşıma kadar buna alışmışım arada moralimi bozuyordu bu durum. şükrediyorum yine halime. evi barkı olmayan da var ama insan bazen düşünüyor işte. siz ne düşünüyorsunuz? artık yabancı birilerinin fikrini duymak istiyorum.
Arkadaşlar derdimi anlatmak istiyorum, ne düşünüyorsunuz?
Cevapla