Arkadaşımın ev arkadaşı eve ayçiçek yağ getirmiş arkadaşım nah çekiyor şükretmesi gerekmez mi?

Çok anlamsız buldum ne alaka yani

ikisi de zor durumdaydı

arkadaşım hala işsiz yani yağı ev arkadaşı getiriyor

Güncellemeler
+1 yıl
Cevap yok mu?
Arkadaşımın ev arkadaşı eve ayçiçek yağ getirmiş arkadaşım nah çekiyor şükretmesi gerekmez mi?
Cevapla