8 yaşın günahı ne yahu?
8 yaş ve üstü demek erkek çocuklarının tehlikeli olduğu yaş mı demektir?

8 yaşın günahı ne yahu?
8 yaş ve üstü demek erkek çocuklarının tehlikeli olduğu yaş mı demektir?

Günah veya tehlike ile alakalı değil bu durum. O yaştaki çocuklara gelişimsel olarak baktığımızda, cinsiyetlerini fark ediyorlar. Karşı cinsiyet ve kendi cinsiyeti arasındaki farkı kavrayabiliyorlar. Erkek çocuğu, bu tarz bir ortama girdiğinde cinsiyet kavramları arasında bocalama yaşayabilir. Annesinin erkek kuaförü eşcinsel ve onu sürekli gördüğü için de o yönelime kayan 7 yaşında erkek çocuğu var mesela.. Bunlara dikkat edilmeli. O yaşlardaki çocukların babaları ile bu tarz ortamlara girmeleri ve babalarıyla zaman geçirmeleri en doğrusu.
Bununla alakası yok..
Dinen 15 yaşına kadar herkes günahsız sayılır..
Ancak 5 yaşından sonra bile çocuk, anne babasıyla aynı odada olması uygun görülmüyor..
Çocuk günah sevap bilmese de bu durumdan kötü etkileniyor..
Bu yüzden "mahremiyet" algısı için bu yaşlarda anlatılmaya başlanmalı hâl diliyle..
Söylemeye gerek kalmadan..
Cevap
5Cevap
Götürebilirler
Ne alaka Ya! Iyice saçmaladılar artık, bir insan bu kadar mı fesat olur... Ben böyle bir yasak görsem otelde veya tatil yerinde paramın geri iade edilmesini ister 😌 direk çıkarım, ✋
Günah ile ilgili olduğunu düşünmüyorum gelişm çağında oldukları için ve her şeyin farkında oldukları için ola bilir. bilemedim ki.
Şu zihniyet sadece bir hastalık sonucu olabilir. Nasıl bir iğrençliktir. Böyle iğrenç bir zihniyet olabilirmi ya.
Çocuk ya çocuk. Çocuktan nasıl rahatsız olursun
Kadınlar için özel yapılmış erkeklerin girmemesi lazım zaten.
Daha iyi olur kadınların arasında kadın gibi yetişmez
bnce de 8 yaş üzeri gelmemeli hatta
6 da olabilir.
Buluğ çağı 7 den sonra mi başlıyor bunlara göre.. ya ben bunların zihniyetinin sacmaligini vs vs
bu namus diye geçinenlerin kafası en büyük namussuzluğa çalıştığı için 8 yaşındaki çocuğa bile o gözle bakabiliyolar
7 yasındakı oglum bıle ereksıyon olabılıyorsa sen duşun gerısını
Günümüzde erkeklere muhtelif birer canavar olarak bakılıyor bu yüzden
Kadınlara özel diyor ama amaç bu zmn knk
götürmemeli
hayir
Cinsiyetinin iyice farkında olma yaşıymış 8
Götürülemez.
Hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?