Ablamla yaşıyorum ve gördüğüm en pis insan?

Bir haftalığına tatile gitmişti evde yalnızken çok rahattım ev pırıl pırıldı her tarafı silip süpürdüm ev yeni gibi oldu. Şimdi cuma günü geldi ev şimdiden berbat halde kızda temizlik namına hiçbir şey yok. Tek yaptığı yiyip çizgi film izleyip uyumak ablama dokunurken bile tereddüt ediyorum kişisel temizlik bile yapmıyor kılları kürk oluşturmuş. En ufak bir ev işi bile yapmıyor iki önce karpuz yemiş birkaç dilim arta kalmış bırakmış masada öyle o kadar pis kokuyor ki. Sabrımı çok fena zorluyor trilyon kere yapması gereken işleri sıralıyorum dinlemiyor bile bir iki şeyi zorla gelişigüzel yapıyor

Ablamla yaşıyorum ve gördüğüm en pis insan?
Cevapla