Sevgilimle aynı eve çıktık 3 ay falan oldu, ilk başta çok eğlenceliydi ama gün geçtikçe pislikleri ortaya çıkmaya başladı. Yan yana uyuyoruz gaz çıkarıyor ve üstüne komikmiş gibi pişkin pişkin gülüyor gerçekten şok oluyorum. Bazen yemeği elle yiyor ve asla çöplerini toplamıyor. Çıkardığı kirli iç çamaşırlarını odada yerde bırakıyor dişlerini 2 günde bir falan fırçalıyor ve bacaklarını da dışarı çıkmadığı sürece almıyor. Aynı eve çıktık artık ilişkimiz ciddiye bindi o yüzden ayrılamıyprum da. Ne yapacağımı bilmiyorum. Kendisi şehirde büyümüş biri ayrıca, gayet elit bir ailesi var. Hiç beklemezdim.
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Sizin bir ilişkiden beklentinizin kendisine aşırı dikkat etmek zorunda olan biri olduğunu daha cicim aylarında belli etmemeniz elinizdekini kaçırmamak için olduğunu düşünüyorum eğer söylememiş seniz. Bana göre bir kadın gaz çıkarır , kusar, balgam çıkarır, boğazını temizler, ter kokabilir hatta yanınızda tuvalete bile girebilir. Her elit bunlara zaten sahiptir :) Elit insanlar melek değildir. Bu sizinde onunda biribirinizin yanında rahat olmasını aynı et kemik gibi olmanızı sağlayacak en üst samimiyet. Sürekli ifrazatlarını , sözde kusurlarını kaçırmaya çalışarak rahat samimi bir ilişkimi yaşanır? Bahsettiğiniz kusursuzlukları günü birlik ilişkilerde hatta hepsinde görebilirsiniz. Sanırım ilk uzun boylu birlikte yaşamınız. Çocuğunuzu pırıl pırıl gezdirirsiniZ ama pisliğini elinizle temizlersiniz. Peki ondan tiksinirmisiniz? Bahsettiklerim dışındaki negatifleri kendisine söyleyebilirsiniz asıl bunlar önemli bence. Pasaklılığı , vucut tüylerini almaması , rüküş giyinmesi , evin düzenini ciddiye almaması vs. konularda beraberce bunu görev üstlenmesi gerektiğini söyleyebilirsiniz. Bir insan yanında huzur bulduğu kişiyle mutludur. İnsanın doğal özelliklerini görmezden gelip Ay iğrenç deyip kendimizi başka bir boyutun varlığı gibi göremeyiz.
50 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(30-35)+1 yılErkekler daha beter. Taharet almak nedir bilmezler, pis baksırlarını kadına yıkatırlar. Kadınlar ses çıkarmaz ona buna şikayet etmez sadece eşine canım taharet al der ıslak mendil alır taharet zor oluyor diye klozetler malum erkekler için zor. Sonra osururlar pis pis kokar nedense ama pek umurlarında olmaz burun karışıtırlar. Sakın "senin kocan öyledir" demeyin benim kocam yok 😊bunun için hiçbir kadın eşinden ayrılmıyor öğretiyor değiştiriyor temiz bir insana çeviriyor. Bunun için ayrılıyorsan zaten gerçek sevgi değildir.
00 Yorumla
+1 yılCiddisiniz diye ayrılmaman gerektiği anlamına gelmiyor. Bir ömür onunla yaşayacaksın ve nereye kadar katlanabilirsin. Bir yere kadar katlanırsın ondan sonrası hüsran ve kimse değişmez. Ailesi de onun gibidir merak etme. Yanında gaz çıkarmak ne ya bir erkek yanımda böyle yapsa ışık hızıyla ayrılırım
00 Yorumla
Ev & Yaşam konusunda 2,3b cevap paylaştı. Var maalesef ki var, benzer bi kız arkadaşımın evinde kalmıştım bayadır kız gecesi yapmıyorduk, bekar evi ama sonuçta kızlar yaşıyor. Çöp evden farksızdı sjjs erkenden uyuyup kahvaltı etmeden uçarak kaçmıştım evden, hiçte öyle biri gibi değil oysa ki dışarıdan bakıldığında oluyormuş demek ki
00 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
87
Cevap
38Cevap
Gizli Üye(25-29)+1 yılgerçekten çok üzüldüm ya çok yazık bir insan bu kadar mı düşer sana güvenen o kız için gerçekten çok üzüldüm. seni o kadar sevmiş ki yanında rahat davranıyor sevgisine güveniyor. kesinlikle kıyaslama yapmıyorum ama benim sevgilim ayda bir gelip evimde kalır saçlarım halıya dökülünce toplar sabah işe aceleyle giyinip giderken elbiselerimi katlayıp dolabıma yerleştirir kirli bulduklarını makinaya atar pasaklı değilim ama çok dağınık biriyim bir kere bile şikayet etmedi. ya sırf böyle bir şey için ayrılmayı düşünür mü bir insan aklım almıyor
00 YorumlaKonuş konuşmadan bilemez ve kimse ne ile yargınladığını bilmeden infaz edilmek istemez. Ona rağmen devam ediyorsa bile bile, ayrılmayı düşünebilirsin ama hiçbir şey demeden çözüm aramadan hemen soğuyup gittiysen zaten pek de sevmemiş hoşlanmış gibi olursun o zaman zaten ayrıl birbirinizin vaktini boşuna çalmayın
10 Yorumla- Ev & Yaşam konusunda 935 cevap paylaştı.
+1 yılEe temiz doğal hanım hanımcık kızlara Kezban derseniz karşınıza böyle pasaklı çıkar. Makyajına kokusunu kibarlığına giyimine aldanıp peşine takılıyorsunuz, canım cicim diyerek el üstünde tutuyorsunuz, gerçekler ortaya çıkınca da arkasından demediğinizi bırakmıyorsunuz. 😏😏
31 Yorumla- +1 yıl
Çok tatlı bir yorum
- Ev & Yaşam konusunda 2,3b cevap paylaştı.
+1 yılniye ayrılamayasın? Bu zaten birbirinizi tanımanız , birbirinizi kabul edip edemeyeceğinizi görmeniz için bir fırsattı. Sen de sana uymadığını anladın. Açık konuşman gerek. Rahatsız olduğun şeyleri söyle, düzeltirse düzeltir , düzeltmez de "ben böyleyim kusura bakma" derse sen de kusura bakma o zaman der yoluna gidersin.
10 Yorumla
+1 yılTemiz ya da pis olmayı nasıl elit olmakla, şehirde büyümüş olmakla bağdaştırabiliyorsun ki? Sende de sıkıntı var. Aynı evi paylaşmak öyle dışarıdan göründüğü gibi değil. Varsa bir derdin buraya yazmak yerine al kız arkadaşını karşına güzel bir dille anlat durumu.
10 Yorumla
+1 yılKız sana güvenmiş demiş bu adam beni her halimle sever ve sen. Bundan mutlu olacan yerde üzülüyorsun bende sevdiğim değer verdiğimi insanların yanında senin dedin gibi pisim bunu senle olan samimiyetine ver bence ve mutlu olmalısın seninle çok samimi içten olan bir sevgilin var
10 YorumlaAhahaha gaz cikarma falan bilmiyorum da ama bazi seyler evliliktwn sonra gorecegin seyler yano baska kizda olsa boyledir. haa cok duzenli biri olur o baska. sen yalniz yasarsan mesela napardin? Belki oda oyle rahat davraniyor. ne derecede bilmoyirum ama mesela borek elle yenilor, tavuk kanadi falan da oyle, belli ki biraz daginik birisi, disleri fircalamak bir aliskanliktir sen onu ona empoze edebilirsin. sen belki vook duzenli birisindir basak burcu falan.
00 Yorumlaİnsanlar evlerinde rahat olmak isterler ve bu gayet normaldir. Değer yargılarınız farklı olsa bile bunları konuşarak ortak noktayı bulabilirsiniz. Bir ilişki de önemli olan birbirinize "benzemek" değildir, birbirinizi her koşulda sevmek ve sorunları konuşarak çözebilmektir.
Sen bir de benin evi gör bence, dağınıklık ve rahatlık neymiş anlarsın.00 Yorumla
+1 yılEvet bu tip insanlar ya düzelmez ya da çok zor düzelir o yüzden aynı evi paylaşmak bir insanın asıl yüzünü ortaya çıkarır
Bunu sevgilinle konuş ciddi ciddi belki fatkında değildir ama 2 haftaya yine aynı şeyleri yapmaya başlarsa ayrıl sonuçta kimsenin pisliğini çekmek zorunda değilsin benden söylemesi
00 YorumlaTabiki cok zor ayrilmak ozelliklr de ayni eve cikmak kadar ciddilesmis ama bunun daha ilerisini düşünün sirf ciddiye bindi ayrılamadiniz diye evlendiginizi dusunun bence hayat geçmez belli ki hic hos karsilamiyorsunuz. Bence açık açık oturun konusun her ne kadar zor olsa da bu tarz seyleri soyleyip uyarmak ama belki kendisine çeki düzen verir. Vermezse de ayrilamam diye dusunmeyin ciddiye bindi diyorsunuz daha kotu sonuclari olmasin
00 YorumlaRahatsız olduğunuz durumları anlatın, eğer hala aynı ise devam ediyorsa bu ilişki zorlaşır. Evli de değilsiniz madem ayrılın.
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılSen insanlari ne sanıyorsun. Benim hayatım kadınlarla aynı evde yaşamakla geçti hepsini demiyorum ama arkadaşları olsun kendileri olsun. Çok gördüğüm için jilatinleri 10 numara birde aynı çatı altında. gorudugum için şu an bu yaşta bekarım. Kadın gaz çıkarması umurumda olmaz çıktığım yattigim bir kadınsa. Onlar en masumu neler neler hammmiinaaaa
00 Yorumla
+1 yılBilinçli yapıyormuş gibi bir hava sezdim ben ama yani evlilik simülasyonunuz senin açından iyi gitmiyorsa bunları sevgiline uygun bir dille konuşmaman senin de kabahatin dediğin kadar elit ise bunları anlamayacak kadar cahil de değildir.
02 Yorumla- +1 yıl
Yok ya komşumuz da böyleydi. Ana kız yaşardı evde. Saçlar röfle, giyim marka moda, diksiyon gayet iyi. Eğitimli. Evine girdim saçlar yerde, banyo sık yapılmıyor, ev çok nadir süpürülüyor. İkisi de maddi durumları olmadığı halde manikür pedikür süse para verirdi. Ama temizliğe asla önem vermezdi. Evi dayanamadım ben süpürdüm. Kız da zengin koca arıyordu. Bu yüzden daima elit ortamlarda takılırdı.
- +1 yıl
Masumlar apartmanı gibi biraz ilginç..
Normali o işte onun, gördüğünü sandığın değil. Miden almıyosa ayrıl. Evliler ayrılıyo böyle sebeplerden seni bağlayan neki..
20 Yorumla
+1 yılyemeği elle yiyor, dişini iki günde bir fırçalıyor ne ya? iğrençmiş sahiden. yemeğinin içine fare zehri falan kat, anlamaz zaten. sonrası tahtalı köy.
00 Yorumlaya egerki dile getirip rahatsız olduğunu söyliyip hala devam ediyorsa ayrıl. bide bi yakınlaşma aranızda bişi gecmediyse ayrılabilirsin evli değilsin ve bu senin hakkin zorunluymus gibi hissedemezsin egerki evlenirsen sorunlar daha çok buyuck ya da alişicaksin bu duruma ya da çocuğunuz fkn olursa olan ona oluur
00 Yorumla
+1 yılMehh hiç şaşmaz elit takılan kokona kızlar hep böyle bazıları da var terden yanında durulmaz uzaktan baksan sanki ünlü havası
Aklın varsa ayrıl kaç oğlum kendi utanmıyor sen onu düzeltemezsin iğrenç yemin ederim midem kalktı. Yazık etme kendine kava et de ki ne bu halin ya düzel ya bitirelim
Evlenip kendi sonunu yazma sakın enayilik etme00 Yorumla
+1 yılİşte bu yüzden evlenmeden aynı evde yaşamalı. Herkes aynı evde yaşamayı gün boyu seks olarak düşündüğü için aman aman modundalar. Örnekte görüldüğü üzere büyük hatalardan korur. Ciddiye bindi ayrılamam diye bir şey yok şükret ki evlenmeden fark ettin. Ha nası bi ayrılık konuşması olacak açıkçası onu da kestiremedim şimdi.
Aşkım mağarana geri döner misin djdkdk00 Yorumla
+1 yılBunlara uymayan bayanları tenzi ederim ama şunu bilin ki disarda ne kadar elit temiz bakımlı görünüyor ise evde o kadar pasif biridir çünkü disarda göz boyamayı Kendini özel göstermeye bayılıyor bayanlar bence konusmalisin rahatsızlığını soyle kırmadan kibarca belki düzelir. Bana sorarsan önce bir süre düzelir sonra aynı devam huylu huyundan vazgecmezmis
00 Yorumla
+1 yılNe demek ayrı eve çıktık iş ciddiye bindi ayrılamıyorum. Bu kafayla gittiğimiz için mutsuz bir ömre mahkum oluyoruz işte. Evlilik yok bişey yok ortada. Hosuna gitmiyorsa açıkça konus ayrıl
00 YorumlaBirbirinizi yeterince tanımadan beraber yaşamaya başlamışsınız ya da tanımak için bir fırsat olmuş bu beraber yaşamak
11 Yorumla- +1 yıl
katılıyorum
Zaten böyleleri pis oluyor cikamyacaktin kardeşim yapacak bıse yok öğrenir belki düzelir sen ogretirsin
00 Yorumla- Ev & Yaşam konusunda 801 cevap paylaştı.
+1 yılDışarda iki dirhem bı cekirdek gorunenlerin evlerinde de gerçek temizlik gerektiren ortamlarda da çok temiz olduğunu sanıyorsunuz
00 Yorumla
+1 yılaynı eve çıkmadan anlayamazsın zaten hoşuna gitmiyorsa konuş ve ayrıl ne de olsa evli değilsin.
00 YorumlaNiye ayrılamayasın kimse kimseyi zorla tutamaz bu kadar rahatsızsan dile getir değiştirsin kendini, umursamıyorsa o zaman elveda dersin
00 Yorumla
+1 yılArkadaşım neden konuşmuyorsun?
Rahatsızlığınızı dile getirin. Bunlar bence düzene girmeyecek şeyler değil kişi istedikten sonra.
00 Yorumla
+1 yılDemek rahat ve bu olanlar ona normalde geliyor. Zaten ortak eve çıkmak anlaşıp. anlasamadigini anlamanın yolu demek sana pekte uygun değilmiş
00 Yorumla
+1 yılSizi cok anliyorum..
Kendisiyle oturup konusun bence..
bunu birlikle cözmelisiniz.. olmadi destek alarakada yapabilirsiniz00 Yorumla- Ev & Yaşam konusunda 12,5b cevap paylaştı.
+1 yılElit görünümlü böyleyse... Ailesine de elit diyorsun içine girmeden anlamazsın bu fragman gibi
10 Yorumla - Ev & Yaşam konusunda 2,6b cevap paylaştı.
+1 yılAsko ne bekliyorsun? Kız kendi evinde osurmasın sürekli jilet gibi bacaklarla mi gezsin?
10 Yorumla - Ev & Yaşam konusunda 1,6b cevap paylaştı.
+1 yılEn azından sevgiliyken öğrendin pis olduğunu şükret😃
10 Yorumla Hep o elit görünenlerden çıkıyor en pasaklıları. Aman dikkat 😂
10 Yorumla- Ev & Yaşam konusunda 9,3b cevap paylaştı.
+1 yılBunu ona neden söylemiyorsun o zaman. Biz bu konuda ne diyebiliriz ki. Herkesin kendine göre bir temizlik algısı var, sana uymuyorsa ve bu kadar da gözüne batıyorsa zaten devam etmek mantıksız
10 Yorumla
+1 yılIkikizde ayni emsallersiniz. uyarmaniz ve toplanmasina yardim etmelisiniz..
00 Yorumla
+1 yılGaz çıkarıp da çıkardığı gazla eğlenen insanlar, çok fazla beklenti içerisine girmemek gerekir
00 Yorumla
+1 yılYol yakınken ayrıl. Ayrılamam deme konuş anlaşamıyoruz de.
00 Yorumla- Ev & Yaşam konusunda 5,4b cevap paylaştı.
+1 yılSöyle ona, rahatsız oluyorum bunlarda diye. Yatarken gaz çıkarılabilir.
00 Yorumla
+1 yılBal gibi de ayrılırsın. Zaten bir süre birlikte yaşamadan tam olarak tanıyamıyorsun karşındakini
00 Yorumla
+1 yılEe ne demişler ummadığın taş baş yarar
Dişi iki günde bir fırçalamak ne ya ıy00 YorumlaEvli değilsiniz bir şey değilsiniz neden ayrılmıyorsun? Nereye kadar zorla duracaksın yanında yani.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılSiz o aman tırnağım kırıldı ayva göbeğim çıktı yok küpemin taşı düştü diyen aşko kuşko kızları mı seversiniz alın size bakım alın size temizlik😂
06 Yorumla
Cevap sahibi+1 yıl@48382727 o pırlanta küpeyi de bu abiler alıyor merak etme😂😂
Cevap sahibi+1 yıl@48382727 benim çevremdeki örnekler napıp edip aldırıyor kendi kazansa bile
Ayrıl gitsin. Yüzüne yüzüne söyle birde ayrılık sebebini. Belki hatasını anlar da düzelir.
00 Yorumla
+1 yılayy ustune bir de ondan korkuyor gibiisin jshaahdjhx
00 Yorumla
+1 yılPis olmasa evlenmeden aynı eve çıkmaz zaten pis hayat
00 YorumlaBoşuna demiyorlar evlenmeden aynı eve girmeden tanıyamazsın karşındakini.
00 YorumlaAynı evde yaşamak bu yüzden önemli. Gerçek yüzünü görmüşsün, kurtul ondan
00 Yorumla- Ev & Yaşam konusunda 1,3b cevap paylaştı.
+1 yılSevgiliyle ayni eve cikmak ne ya evlenmeden
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılYine yalnızlık sultanlik kanıtı bir soru 😏iyy hiç katlanamam kıyamet kopar. Erkekler çoğu zaten pis olur temizi de beni nerede bulacak, mümkün değil
03 Yorumla
Cevap sahibi+1 yıl@Brendon sorudan bağımsız görüş genel bu.
Ev & Yaşam konusunda 2,5b cevap paylaştı. Temizlik, tettip düzen önemli. Konuşarak hemen düzekecek bişi de değil. Sıkıntılı bir durum 🤔
00 Yorumla
+1 yılBunlar düzeltilebilecek şeyler. Konuşabilirsin.
03 Yorumla- +1 yıl
@aysemm15 bazen farkında olmuyor insan ailesinde görmediği için. Bir arkadaşım sevgilisine diş fırçalamayı duşta jel kullanmayı giyinmeyi koku sürünmeyi öğretti mesela yapılabiliyor.
+1 yılAyrıl gitsin ne kafaya takıyorsun böyle insanla yaşanır mı ya
00 YorumlaHayatının sonuna kadar böyle olacağını düşünsene, ömür geçmez ya saçmalama
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılNikahina almışsın gibi konuşma. Aynı eve cikmak ciddiyet oldu geri dönüsü yok demek degildir. Millet evliliğini bitiriyor. Yol ver gitsin
00 Yorumla
+1 yılKız belki seni kendinden soğutuyor olabilir mi
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılAşko kuşko kızların özü böyle gsjdhdjs yurtta kalınca çok gördüm dgshhhs
210 Yorumla
Cevap sahibi+1 yıl@Fosmodern a ben bir ay kaldim tokat kiz yurdunda dhsndhs
Cevap sahibi+1 yıl@Fosmodern yok 2019du sanırım ve kampüs içindeki kyk yurdunda
Cevap sahibi+1 yıl@Fosmodern yo bunlar nerden çıktı:D
Gizli Üye(30-35)+1 yılsevgilisi ile ayni eve cikan bir kassardan ne bekliyordun?
130 Yorumla- +1 yıl
Kız kaşar oluyor da erkek ne oluyor? İkisi de aynı eve çıkmış. İKİSİ DE.
- +1 yıl
adam hakli aglamayin kizlar?
- +1 yıl
adam haklı diyen iyi mi? pick menin Allahı mısın be kızım herif kasar diyor durup dururken hemcinsine? iyi misin @snsnsndjdjd
- +1 yıl
- +1 yıl
@kristal_kalp ayni gorusteyiz ama gene de sen bilirsin 🥲
- +1 yıl
- +1 yıl
- +1 yıl
Adam haklı. Yarası olan kadın artıkları gocunmuş hemen şsksjjsjdj Aynı eve çıkan erkek de pisliktir maldır ama burada soru kadınla ilgili olduğu iÇin adam direk notunu vermiş. Evli olmadığı erkeğe hayvan gibi soyunup aynı evde yaşayan kadın temiz mi olacaktı zaten hayvan
- +1 yıl
Adama karşı çıkan Selinsu zaten delirmiş olduğunu sormuş açıktan sjsjjsj
Cevap sahibi+1 yıl@feyziiihüsnü 🤣YOKTUM, KASSARLAR alinmis, saldirmis.
- +1 yıl
Herkes anlar onların neden ağladığını boş ver sgsgsgwh
Cevap sahibi+1 yıl@feyziiihüsnü aynen tesekkürler, bunlar cidden canımsın mal hepsi, erkegin evinde kalan kassarla ayni olduklari icin kudurmuslar, ulan kassari eve atip nikahsiz yasayacak kadar erkek kassari olsam, eve atilan kassari savunurdum, degil mi?😂 Bu farki unutmuslar.
- +1 yıl
Evet abaza olsan kaşarı savunurdun zaten sksjshhs. Akıllı bir erkek öyle bi kuzu insan yerine koymaz ki evinde yaşatsın? Korkunç bi şey evlenmenin anlamını neden evlenmeden yaşarsın hadi nefsini tutamayıp bi şeyler yaşasan da yine böyle aynı evde haramla yaşanmaz
Cevap sahibi+1 yıl@selinsuben ne sacmaliyorsun? Zeka özürlü, erkegin yaptigini dogru bulsam, kassarin yaptigini yanlis bulmazdim. Cahil dedigine göre anlasilan sende zina yapanlari egitimli, modern, cagdas diye millete yutturmaya calisan kassarlardinsin.
Cevap sahibi+1 yıl@feyziiihüsnü Bunlar TÜRK toplumunun aile yapisini cökerttiler, her türlü ahlaksizligi bize modernlik, cagdaslik diye yuttrumaya calisiyorlar, ortalik picc cocuklari ile dolu, evlenseler dahi gözleri zaten hep disarda, en fazla 5 yil sürüyor. Baksana kassar ben yokken agzina geleni seviyesiz sekilde, KARSISINA bir hedef yaratmis, saymis, sayistirmis. 😂
- +1 yıl
Ya o selinsuben denen kız zaten deli olduğunu itiraf etmiş sorularda sen ne takıyosun onu skkskrdfg İnşallah denk geleceğim evleneceğim erkek öyle kadını kabul etmeyecek aynı evde yaşamayacak erkek olsun amin
- +1 yıl
Aynen aynen siz mükemmel müslümanlarsınız bir tek biz dinsiziz 😒 "zina yapanlari egitimli, modern, cagdas diye millete yutturmaya calisan kassarlardinsin" diyip Allah'ın yarattığı bir kula kaşar demek ne kadar tutarlı? "Bunlar TÜRK toplumunun aile yapisini cökerttiler" diyip Türk vatandaşına küfürlerle örnek olmak ne kadar doğru? Aile bireyden oluşuyor sen bireylere böyle saldırırsan aile de çöker, toplum da çöker. Yandı bitti kül oldu. 🤷♀️
- +1 yıl
Hem madem çöküyoruz, sen de bizdensin. Bizi ayakta tutsana. Böyle küfürle yağdırarak, ağzını bozarak mı bizi ayakta tutacaksın?
- +1 yıl
Kaşar peyniri görünce pirzola mı desin adam kaşara kaşar denir
- +1 yıl
bu yrrk kafalı adama zaten hiçbir şey demiyorum minnacık yürek olsa gizli üyeden yazmazdı :) komik baya. burada ahlak bekçisi kesilip karı kızla seks muhabbeti yapan tiplerdensin diye yorumladım amcacım :)
- +1 yıl
Bizi çok önemseyip yazdığın upuzun yazıları okuyacağım kadar değer vermiyorum sana yazını okumadım zaten baştaki sokak ağzıyla konuşmanı gördükten sorma gerek kalmadı seni dinlemeye. Aynı evde pis hayat yaşamak geri kafalılık böyle bi pis hayata karşı çıkmanın geri kafalılık olduğunu düşünüyorsan kokmuşsun skksksksj Aynı evde yaşamak lan? Zina hatası değil aynı evde bildiğin evli olmadığın halde aynı evde pis yaşamak
Cevap sahibi+1 yıl@feyziiihüsnü ya bunlar cidden zeka özürlü, dinden girmis, ampülden cikmis, seviyesiz soysuzlar sürüsü bunlar ülkenin PARAZITLERI, bunlar yüzünden Türk Kültürü, Ahlaki, Namusu, Serefi yerlerde.
Cevap sahibi+1 yıl@kristal_kalp Türk degilsin, asimile olmus kassarsin onun icin, benim müslüman oldugumu nereden cikardin, nereden biliyorsun? Kassarligi savunmadigim icinmi?
- +1 yıl
Ampül kadar beyni yok ak partili de değilim
Cevap sahibi+1 yıl@avakadolupeynir canımsın troll , sitenin kassari sen neden alindin? Gizliymis, gizli degilim, fikirlerim acik, senin simin soyismin, adin adresin @avakadolupeynir bumu? MALLL. Kacinci üyelikle trollük yapiyorsun? Gzli degilsin ya, adini adresini, ismini soy ismini bekliyorum hodri meydan cesur kassar, göttün yiyorsa acikla, ugrayayim yanina, karsimda söyle
Cevap sahibi+1 yıl@avakadolupeynir Beyinsiz troll, aynen, KASSAR sevgili ayni evde kalana biz TÜRKLER orrrospu diyorsuz, kassar diyoruz, hosuna gelmiyorsa terket Türkiyeyi! Hemcinslerne kassar demiyorum, Zeka özrülü kassarlara kassar denir, orrrospuya orrospu denir.
Cevap sahibi+1 yıl@selinsuben aynen o erkekte kassar oluyor, aksini söyleyen mi oldu, sen neden üstüne alindin, sendemi kassarsin?
- +1 yıl
Acımamışsın xcvbsbsb
Gizli Üye(30-35)+1 yılçok vahim bir durum bunlardan rahatsız olduğunu onunla paylaş
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılTemizsem temiz biriyle pissem pis biriyle çıkarım. Cevap belli ayrıl çekilmez
00 Yorumla
+1 yılAllah (c. c) sabır versin, bence bir bahane bulup ayrıl derim. Yani ayrıl derken, evlerinizi ayırın. Sevgilini seviyorsan ayrılma. Ben olsam ayrılırım da neyse :DD
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBen de bacagimi almıyorum bunun nesi pis ayni kıl yillardir uzun sizde dr var
00 Yorumla- Devamını Gör (65)
Devamını Gör(110)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Ev & Yaşam > Sorular > Sevgilimle aynı eve çıktık, aşırı pis bir insanmış. Elit görünen bir kadından bu kadar pislik nasıl çıkar?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer