Ablam iğrenç biri değil mi? Çocuk ayırılır mı?

Ablamın biri doğum yaptı, başka bir şehirde yaşıyor. 1 haftalığına ablama gittim, 1 kızım var 6 yaşında onu da diğer ablama bıraktım okula gitsin diye. Giderken de 5 bin lira verdim ablama canı bişey isterse bi ihtiyacı olursa alsın diye. Yeğenlerime almış çikolata dondurma falan, kızıma vermemiş. Canı havuç istemiş almamış. Kızım kalem açmayı bilmiyor kalemlerini bile açmamış. Kızım altına kaçırmış pijamalarını çöpe atmış. Okula giderken saçını başını taramamış, beslenme koymamış, öğretmeni söyledi. Banyo yaptırmamış hiç aldığımda kokuyordu çocuk. Bakmamış yani. Ben o çalışıyor diye onun çocuklarına 10 yıl baktım para da almadım kendi kızım olduktan sonra da kızımdan ayırmadım. Böyle teyzelik olur mu?
Ablam iğrenç biri değil mi? Çocuk ayırılır mı?
Cevapla