Sizce bu gençlik nereye gidiyor? Sonumuz ne olucak?

Z kuşağı ve alfa kuşağı aşırı şımarık her istediği olan egolu yediği önünde yemediği arkadasinda bir nesil... Araştırma ve bilimle alakalı hiç brisey yapamayan hiç brisey bilmeyen ama en bilen kendileri olan tembel bir nesil peki bizler çoğumuz y kuşağınin çocuklarıyız torunlarıyız onlarda x kuşağının bu dünyadaki çoğu şey onlar sayesinde oldu Z ve alfa kuşağı hazıra doğdu diyebiliriz... Z ve alfa kuşağı bu tembellik ile bu dünyayı dondurebileceklermi x ve y kuşağı gibi zeki çalışkan insanlardan nasıl bizler gibi tek yetegini yatmak olan çocuklar çıktıki biz onların ekiniyiz sonuçta bunun suçlusu kim bizi onlar yetiştirmedimi bizi şımarık büyüten onalr değil mi bunu etkileyen piskoloji şu ben yapamadım çocuğum yapsın bende olmadı çocuğumda olsun o yesin o içsin acısını çıkartsın piskolojisi iyilik yaptıklarını sanıyorlar ama felakete doğru gidiyoruz sonradan görme anne ve babalar yüzünden dünya bataklık içinde çırpınıyor çırpınıyor bakalım ya bataklıkta boğulup gidiecez ya da kendi elimizden kendimiz tutup kalkicaz...
Sizce bu gençlik nereye gidiyor? Sonumuz ne olucak?
Cevapla