Merhabalar arkadaşlar.
Direkt konuya giriş yapayım.
İnsanlar edep kelimesini unutmuşlar. Edep nedir bilmiyor, bilenler edepli insanlar kendileri gibi olsun diye çabalıyorlar. Özellikle z kuşağı.
Gençlik çok berbat durumda. Yaşam amaçları yok. Günlük eğlence için yaşıyorlar. Tabiki istisnalar vardır onlara sözüm meclisten dışarı. Ben 22 yaşındayım. İlk iş deneyimim aynı zamanda ilkkez bu kadar çok insanla muhatap oldum. Ben terbiyesiz kelimeleri kullanmam. Bayanlar arasında bile bu tür konular konuşmam. Carlayan biri değilim. Biri yardıma muhtacsa karşılıksız yardim ederim. Surekli en kötusune bile yardımcı olurum. Ozel hayatlarıyla ilgilenmem. Hak asla yemem. Belki de kendi hakkimi bile yedirmisimdir. kavga asla etmem. Tartisamam bile. Konuşarak anlaşma taraftariyim hep. Ama işyerinde öyle insanlar tanıdım ki saydiklarimin tam tersini bana yasattilar. İşi bıraktırmak istediler ve bunlar tanimadigim insanlar. Hepsi bayan. Erkekler hiç öyle degildi. Yaşadiklari şehrin tum erkekleriyle muhataplar. Ve en kötüsü ci***sell lik konuşuyorlar is yerinin ortasında. Çok ters bana bunlar. Bilemiyorum.
Simdi bir durum daha var. Benim eski sevgilim beni hiç sevmedi surekli aşagıladı cahilsin falan diye. Ben kendimi aşağı gördüm. Sonra evlendigi kız yaşadığı ilcenin tüm piyasacı erkeklerini tanıyan görüşen ustelik dulmus ve çocuğu varmış çocuğu eski kocası almış gostermiyormus ona. Gitti onunla evlendi. Ve yapmam dediği herseyi yapıyor. Dahası karısının arkadaslari işyerimde beni buldu bana surekli zorluk çıkarttılar ben cok uzuldum. Bilmiyordum arkadaş olduklarını. Bi şekilde işler benim lehime gitti ve onun arkadasi olan o kız işyerinde kimseyle anlasamadi ve isi bıraktı. Remen beni kıskanıyordu.
Yani biraz karışık oldu ama onlarmı doğru olan taraf yoksa benmiyim? Ben bunu çözemiyorum. Bence ben dogruyum cunku herkesle bişeyler yaşayan iğrenç biri olmaktansa temiz kalabilmek bence en doğrusu. Ama size sormak istedim. Benmi yanlışım onlarmı?
Direkt konuya giriş yapayım.
İnsanlar edep kelimesini unutmuşlar. Edep nedir bilmiyor, bilenler edepli insanlar kendileri gibi olsun diye çabalıyorlar. Özellikle z kuşağı.
Gençlik çok berbat durumda. Yaşam amaçları yok. Günlük eğlence için yaşıyorlar. Tabiki istisnalar vardır onlara sözüm meclisten dışarı. Ben 22 yaşındayım. İlk iş deneyimim aynı zamanda ilkkez bu kadar çok insanla muhatap oldum. Ben terbiyesiz kelimeleri kullanmam. Bayanlar arasında bile bu tür konular konuşmam. Carlayan biri değilim. Biri yardıma muhtacsa karşılıksız yardim ederim. Surekli en kötusune bile yardımcı olurum. Ozel hayatlarıyla ilgilenmem. Hak asla yemem. Belki de kendi hakkimi bile yedirmisimdir. kavga asla etmem. Tartisamam bile. Konuşarak anlaşma taraftariyim hep. Ama işyerinde öyle insanlar tanıdım ki saydiklarimin tam tersini bana yasattilar. İşi bıraktırmak istediler ve bunlar tanimadigim insanlar. Hepsi bayan. Erkekler hiç öyle degildi. Yaşadiklari şehrin tum erkekleriyle muhataplar. Ve en kötüsü ci***sell lik konuşuyorlar is yerinin ortasında. Çok ters bana bunlar. Bilemiyorum.
Simdi bir durum daha var. Benim eski sevgilim beni hiç sevmedi surekli aşagıladı cahilsin falan diye. Ben kendimi aşağı gördüm. Sonra evlendigi kız yaşadığı ilcenin tüm piyasacı erkeklerini tanıyan görüşen ustelik dulmus ve çocuğu varmış çocuğu eski kocası almış gostermiyormus ona. Gitti onunla evlendi. Ve yapmam dediği herseyi yapıyor. Dahası karısının arkadaslari işyerimde beni buldu bana surekli zorluk çıkarttılar ben cok uzuldum. Bilmiyordum arkadaş olduklarını. Bi şekilde işler benim lehime gitti ve onun arkadasi olan o kız işyerinde kimseyle anlasamadi ve isi bıraktı. Remen beni kıskanıyordu.
Yani biraz karışık oldu ama onlarmı doğru olan taraf yoksa benmiyim? Ben bunu çözemiyorum. Bence ben dogruyum cunku herkesle bişeyler yaşayan iğrenç biri olmaktansa temiz kalabilmek bence en doğrusu. Ama size sormak istedim. Benmi yanlışım onlarmı?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
10Cevap
Gitmiyor maalesef
👍🏻
Abla hakkını helal et üşendim okuyamadım ama haklısın
Kendinle gurur duy ne güzel edepli insansın insanların ne dediğine bakma kendinle gurur duy 👍
Milletin lafinada bakma aklındaki olumsuz düşünceler umursama
Dimi?
Etrafimdaki herkes öyle olunca benmi yanlisim diye bi dusunmedim degil. Surekli benle uğraşıyorlar ben iyilik yapıyorum onlara arkadaşça yaklasiyorum onlar arkamdan is ceviriyorlar.
İnsan üzülüyor. Ayrıca benle durduk yere uğraşmaları çwkemedikleri için bence. Yoksa ne diye ugrassinlar madem aptalmışım dimi
Yaptığın iyiliği unut Gördüğün kötülüğü unut Yaptığın iyiliği allahtan bekle Gördüğün kötülüğü Allah havale et
Bizim orada bir laf var çerçi uzerindekini satarmış yani insan kendinde gördüğünü başkasına söylermiş
Aynen 👍🏻👍🏻👍🏻
Sen masum görünüyorsun. Kimse bu kadar masum olamaz. O sebeple karşı tarafı dinlemek lazım. Bize anlatmadıkların olabilir.
Bende dikkat ettim çok sıkıntılı yerlere gidiyor maalesef
Evet hemde çok
Öyle ya
Annem sen ne takmışın her şeyi erkenden gocersin sen
Yaşa bakma hesabı acarken öyle yazdim yas 22
Cancazim slow yaşa çevreye bakma kendi hayatına bak sen takarsan verem olursun annem sonra😃
Öyle yapmaya calisiyorum zaten baska caremi var
O zaman neden kendin için güzel olanları düşünmüyorsun
Cinsellik düşkünlüğü, gösteriş ve kolay para merakı, dinsizlik, özentilik...
Aynen öyle
sen suçlu değilsin sen mükemmelsin çok güçlüsün , onları takmamaya çalış edebinden işiniden en önemlisi kendinden ödün verme, sen kurtulduğun için şükretmelisin.
Haklısın. Ama insan üzülüyor iste çevrede birtane doğru insan olmayip birde üstüne benimle ugrasinca
kendi egosunu tatmin ediyor aklı sıra umursamadığını anlaması gerek, onlara ezik gözüyle bak ve böyle düşün düşündükçe bakış açın değişecek ve ben buna mı üzüldüm diyeceksin
Haklısın.
Umursamadın sadece. Ve pes ettiler aslında. Ama ben yinede is yerimi degistieiyorum bu sene
aslında sana iş yerini değiştir diyecektim ama onlar için değer mi bilemedim o yüzden yazmadım. işteyken iş bul ve kesin olsun açıkta kalma
Zaten sezonluk isteydim. Kışın açıktayım yazın ordaydım. Ama şimdi kadrolu işe basvurdum kabul edildim haber bekliyorum. yaz kış calisicam oyle edepsiz biryerde degil. Herkes dikkatli namuslu iyi biryer. Birşeyler yasamadanda bitseylerin kıymeti bilinmiyor aslında.
evet haklısın umarım çok güzel bir hayatın olur <3
Bizim ülkenin yaşlıları çoğu konuda cahil, gencide özentidir.
Milletimiz sığ zihinli
Coluğuna çocuğuna sahip çıksa herkes, gerekirse dövmekten sakat bıraksa edepsiz olmamaları hak hukuk bilmeleri kısaca insan olmaları için o zaman her şey daha iyi olurdu
Dediğin gibi ağaç yaş iken eğilir.
Sen kendini biliyorsan sorun yok..
Bu da onların yaşam tarzi
Berbatlar ama.
Sen yanlış ve muhafazakârsın.
Muhafazakâr , fazla saf biriyim farkındayım. Ama onlar gibi kötü yolda olmak zorunda degilimki. Onlar gibi olursam ne gerek var çalışmaya. Onlar malum ywrleriyle zaten çalışıyor. Normal islerede kasinmaya insan bulmak hak yemek icin geliyorlar
Tamam sen onlar gibi olmak zorunda değilsin ama isteyen istediği gibi yaşar bu modernitedir.
Evet ama bana gelince öyle davranmuyorlar. Onlara göre benim ozgurlugum yok istedigim gibi yasama hakkım yok modernite onlara var bana yok. Bende sakin saf sessiz ensesine vur lokmayi al tipim ama doldum doldum bi patlarsam modernite falan birakmiycam neye ugradiklarini sasircaklar. Bunları savunanlar da zaten onlar gibi olanlardır.
Nickinden dolayı ciddye alamaiyom
Bende seni ciddiye almazdım zaten belli ne diyeceğin
Ne diycekmisim