Ailede dışlanıyorsam kendi içime çekilmek doğru mu?

Çok muhattap olmayacağım taşınıyoruz ayri odam olacak. Ev taşıyoruz "o gelmesin bi işe yaramaz" diyor kardeşim (kız 17) babamda gülüyor. Bugün gidecektim yardıma babam duymadım sandı ama ayak bağı olmasın bırak diyor. Annemde sinir hastası zatwn bagırmaktan başka bir şey bilmez. Arkadaşlarım da dahil çevremi yenileyecegim. Babamla anmem ayrı babam eve yardıma geldi babannemi de getirmiş, geziceklermiş sende gel dediler ama ezebilirler her an babannemin de ölmesini bekliyorum evinde yemek bile vermez otel değil burası diyip kovduğu günleri unutmuyorum.
Ailede dışlanıyorsam kendi içime çekilmek doğru mu?
Cevapla