Annem ve ablamın yanlarında kısa olmam utanılacak bir durum mudur?

20 yaşındayım. 13-14 yaşımdan beri 1.62 boyundayım.
Ablam ise 22 yaşında ve 1.77 boyundadır.
Annem ise 1.67 boyundadır.
Ben de bir erkek olarak yanlarında kısacık kalıyorum. Siz bu durumda olsanız kompleks yapar mıydınız?
Annem ve ablamın yanlarında kısa olmam utanılacak bir durum mudur?
Cevapla