Annemi ve kardeşimi affedemiyorum, mesafeli davranıp konuşmamam doğru mu?

Annem beni aç bırakmaz açıkta bırakmaz doğru. Ama beni eskiden evden kovardı babana git ona layıksın diyerek. Ayrılar bu arada. O zamanlar bile tek kalmasın zarar görmesin diyerek alışveriş yapıp getirmiştim ona. Ondan önce bana vicdansız köpek senin kardeşin senden vicdanlı derdi. Ben ona bişeyler getirirken kardeşimin umrunda olmadı. Affettim genede. Geçen gün makinede yanlış bir tuşa basmıştım birşeyi beceremiyorsun diye hakareg etti kardeşimde cahil salak gibi şeyler dedi. Evi temizleyemiyor pis biri artık dün kriz gecirdim. Bana gelmiş makineyi bile bosaltamiyorsun gotunu buyut diye bir cok hakaret etti. Ölüm tehdidi aldim baskasindan ona anlattim desyek olsun diye hersey senin yuzunden dedi. Dayanamıyorum. Kardesim ise benle gezmez hicbiyere gelmez 16 yasinda kiz ama bana habirw hakaret eder. En iyisi ikisiyle de konuşmamak dimi?
Annemi ve kardeşimi affedemiyorum, mesafeli davranıp konuşmamam doğru mu?
Cevapla