Abim ve ablam olmadigi icin surekli uzuluyorum?

Gulmeyin ama abimin ve ablamin olmamasini cok kafama takiyorum cocukluktan beri boyle kendimde 8 yas kucuk erkek kardesim cevremdeki cogu kisinin abisinin ablasinin olmasindan mi bana denk gelmesindenmi? bilmiyorum surekli niye abim ablam yok diye cocukluktan beri dusunup daha sonra agliyorum neden boyle oluyor sizce abisi ablasi olanlari cok kiskaniyorum
Abim ve ablam olmadigi icin surekli uzuluyorum?
Cevapla