Kız kardeşi olanlara çok özeniyorum, neden benim yok 🥲🥲?

Annen en yakın arkadaşını doğurmuş gibi... Hele ileri yaşlarda çok daha güzel. Ailenden , her şeyini anlatabildigin, paylasabildigin biri..

2 tane erkek kardeşim var büyükbaş hyvan gibiler :((

Teyzem, anneannem bile yok imdaaaat.

Not: Teyzesi olanlara da özeniyorum benimki ben doğmadan vefat etmiş.

Kız kardeşi olanlara çok özeniyorum, neden benim yok 🥲🥲?
Cevapla