AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
127Cevap
Benim askerliğim de 96-97 dönemi dağlıca- aktütün -yeşiltaş -üzümlü - efeler- dadaşlar - hepsinde mermi yakmışlığım var. Güneydoğu Gazisiyim komik hiç bir anım yok
Askerlik zor bitmiş desene
18 ay 1 gün bile şafak saymadım izin kullanmadım. Çokta severek yaptım. Gazi olduğum gün teskereme 7 gün vardı. Şırnak Gabar Cehennem deresi
Şırnak... Allah ın cezası bir yer. Dayım da orda Askerlik yaoyaptı. Kendine gelemedi kaç sene
Ben gata da 6 ay tedavi gördüm kafamda mermiyle geziyorum hala. Dayına sor anlatsın gabarı kelmemetleri cehennem deresini gabar aynasını özel harekattaydım.
Allah yardimcin olsun.
Oldu canım her zaman yardımcımızdı zaten :)
Sabah uzman çavuş kaldırmaya gelince istiratliyim diyip yolluyodum yiyyodu gariban :D
askerde nöbetçileri getirip götürürdüm gece nöbetlerinde 5 kişi dönmemiz gerekirken mazgala bir geldim 4 kişiyiz hayda devamı haftaya
Tekirdag/çorlu ulaş beldesinde askerlik yaptım tabur komutan şoförüydüm hergün bıldırcın avına giderdim bu yeter sanırsam..
Oww burada yapmışsın adam ya :)
Sen ulaş ta mı oturuyon
@Çocukkalbi
Çorlu :)
Güzrl yerdi oralar reis özledim be.@Çocukkalbi bir deri fabrikasının ordan geçerken koku rahatsızlık werirdi..
çok zorluydu askerliğim sıcağın altında saatlerce ziraatbankasıydı sanırım bekledim bekledim sonra bedelli :))
Askerlik sana anlayacağıma gider roman yazarım hiç deilse para kazanırım
Anlatılmaz Yaşanır 😉 tahmin edemeyeceğin kadar sıkıntılı günler geçirdik.
Sorulara cevap verdim, test yaptik bitane oglen yemek yedim sonra tekrar soru sohbet eve gttimm
Askerlik anıların çoğu banyoda fayanslar ile geçmiştir.
Komutanları birbirine düşürürdüm o senin arkandan böyle böyle diyodu derdim sonra öbürüne gidip aynısını anlatırdım :)
:Dd Hahaha. Yok daha neler
Nöbette büyük tuvaletim gelmişti Nöbetin bitmesine 45 dk. Vardı tutarm dedim son 10 dk kala.. olanlar oldu!
Ay pis.
Ne pisi adam görevini yapıyor gelmiş pis diyor nöbet bu şakaya gelmez!
Bende kendimdenn igrendim ama yapacak bir şey yok :D
yemek hanedeğim bir gün her gün patates yemekden sinirim bozulmuş nerde lan. komutan dedim git yanına ne lan. her gün patates dedim bir tane çakdım ağzına filan :D
Hı Hı :D
niye inanmıyosun gerçek bir olay bu :D
:Dd tabi.
bir kerede çatışmadayım tek mermimde yok bıçakla 4 teröristi avlamışdım gencim o zamanlar tabi :D
:Dd iyiymiş
komikligini fark ettiremem burdan. beni anlatirken gormen gerek ÷}
Olsun bilmek istiyorum :D
hic komik gelmez boyle. canl canli dinlemen gerek ÷}
Rıhtımda nöbet tutarken nöbet yerini piknik yerine cevirmemiz
Erkeklere hic acilmayacak konuyu acmissin. d askerlik mevzusu bitermi kzum hic :D derin mevzu. d
Mayıs 2013 askerden döndüğüm tarih. Hatay suriye sınırında yaptım askerliği. Hiç anlatıcak güzel anım olmadı malesef :(
:// geçmiş olsun
bitti artık döndüm zor günlerdi :D
Ben asteğmendim. Teğmen olarak tamamladım. Dağ komanda okulu ısparta eğirdirde yaptım 3 ay. Ordan takım komutanı olarak bitlis.
arkadas tatbikat var diye dustan d. dssak kosmustu bahceden dısarı :D kadınlar falan da vardı
Fransiz ihtilalinde savaşmıştım buda böyle bir anımdır.
cok ıydı havacıydım kara havacı malatyada yaptım depoda yagcıydım harıkaydı ucusu olan helıkopterlerın kagıtları bana gelırdı yag verırdım oyle cıkarlardı ama
:))) iyiymiş
kotu yanı da mı mehmet yarbay vardı her gorduyu yerde carpardı benı aksama kadar depoda yatıyosun subayların kızlarıyla oynasıyosun dıye hıyar
birgunde gece 1,3 nobetı tutuyorduk ramazanda alt devreye dedım dıkıl ben yatıyorum tamam abı dedı gıt yat attım kafayı yattım devrıye atan kısla amırı gelmıs salaga sormus obur nobetcı nerde
Anlatırım ama askerlik yapan bilir ve güler. Cunku farklı bir dünya yaşamayan bilmez.
Olsun :Dd gülüyorum ben
Sen dua et erkek değilsin yoksa dinlemek istermiydin :D
Zevkli oluyo :Dd
Ceza olarak 150 kişinin bulaşığını yıkamak gerçekten paha biçilemezdi... Midem bulanmıştı
Tuvalet temizlemekten iyidir
Bilemeyiz temizlemediğim için
Pavyon kadınını tokat attım bayıldı :) fazla askerlik yaptım:])))
bölük komutanı pipimize baktı piyada bölüğü arkadan beyaz beyaz popolarımızı görünce bastı kahkahayı :)
Sapık mı l*n onlar :/
askerde her cuma temizlik kontrolü (apış aran, koltukaltıvs) , hercuma tüfek temizliği felan olur normalde bakılmaz ama bakılmaz diyede bir kaide yoktur , ama 15 ay pipimi göstermemiştim 17. ayda gösterdim :) karısı artık ne dediyse adama senin pipin küçükmü dedi artık ta baktı bilmem
Komutanın kızı ile ilişkiye girdim. Askerliğimin en güzel anısıydı
Aldım bazukayı sıka sıka yürüdüm :D (biliyorum komik değil ama aklıma cmlymz geldi)
Nobette bir kere uyuya kalmistik yine birgun ;);) komutana yakalandik
Naptı? :Dd
Ya napicak savynmamizi aldi bizi diskoya gonderrcekti dedik cok yorgunduk komutanim hava da soguktu oyle icimiz gecmis :):) sonra zor bela affetti aslinda affetmzdi de benimle beraber yatan cocugun sporu superdi her yarismada birinci olurdu onu sevdikleri icin affeti biz de bir daha ayni anda yatmadikbir gun o bir gun ben :):)
:Dd iyi yırtmissiniz yine
Valla iyi yirttk ben askere giderken gule oynaya ggsumu kabararak gittim vatani gorevim die ama yani yemedigimiz kufur kalmadi insani soguyrlar askerlikten
o kadar çok var ki hangi birini anlatıyım.. aklıma geldikçe gülüyorum her seferde : )))
Anlat işte bir tane :Dd
ben hız motoru kullanıyorum. askerdeyken de hız motorum vardı. tugayın içinde motoru bağırta bağırta sürüyordum mesela. bu arada askerliğimi asteğmen olarak yaptım. kesin burdan bir asker çıkar beni tanıyan şimdi : )))
Askerde beni hep ezdiler anım dahi olmadı :(
:(((( üzüldüm şimdi
Ağlarım :(
Dedim sana kepimin üstüne kep koyma
Bu yüzden anım olmadı işte :(
sen kızsın ne b*k yedin orada? :D
Erkek sandılar tipimi o yuzden askere aldılar:(
@uysalkedicik alakası yok biliyom ama müge anlıya benzettim seni kız :DSADSdsa
Hahaha bencede alakasi yok canım :D :) ^-^
Ne alaka yaa cem yılmazın eski karısına benziyor azcık :D @Elektiriği_Kesik
@LenaBrown Bacım Benim gözümle gör :DSADSAdasdasd
Hahaha iyi guldurdunuz he :D:D ^-^
Canım senin gözler bozuk ya da elektirikle çalışıyor o yüzden al benimkileri verem :D @Elektiriği_Kesik
@LenaBrown Gözlerin isitiyom bedeki hakaktten Elektirkle çlışıyo D:SDASDAS
Hahaha al birini bir tanede bana lazım. Korsan gibi gezeriz artık asgskshaj :D @Elektiriği_Kesik
ayyy deden filan yok mu onlar anlatmaya doyamaz :D
Onlarınkini dinlemekten bıktım sorma :Dd hep aynı şeyler
aynen :D
carşı izninde laf attığım kız aynı birlikte assubay cıktı
Öh anasını
bence öenmli olan sonra ne oldu? :)))
Bir keresinde hiç unutmam banyoda asilirken yani 31 in gözüne vururken ayağım kaydı ölüyodum az kalsin
Ben askerde cok dayak yedim :)
Kıyamam
belli ağzın yüzün dağılmış :D
Afiyet olsun
Hiç askere gitmedim :D:D
Gerçekten mi :(((
hiç mi gitmedin? birazcık bile mi
ithal çim tohumunu çope attirtmistim. generalden zor kactim
Hakkari şemdinli tekeli taburu var gerisini sen tahmin et
Bilmiyorum ki :/
Bilmek istermisinki?
30'a kadar düşünmüyorum :D
:)) okuyo musun
açık falan ne gelirse önümüze okuyoruz :))
hemşire ile odada yalnız kalınca seviştik biraz daha vakit olsa neler yapardık sen düşün
Sen az değilsin sen
niye eksi verdin
Bitmedi ki anlatalım :))
$025 :)
anlat anlat bitmezki. anlatsam roman olur:)
bir taneee
Ahahah cidden komikler var:-D
olsa da anlatsam keşke :(
Olur olur :))
İyi yakalamıssın ama askerlik anısı bitmez :)
Biliyorummm :Dd
Bahriyeliydim anilarimi anlatmayim en iyisi :)
Oyy. Fena :D
Yok simdi anlatirsam burada komutanla o oldu bu oldu diyen arkadaslr intahar eder adamlarin gordugu tek sey yuzlerce sap asker ya biz yaa biz aksaz didim İzmir ha bide yurtdışı gorevlerini saymiyorum nato operasyonlari vardi :) neyse susayim ben en iyisi
27 gun sonra baslıcak. bakalım neler yasıcaz.
Allah kolaylık versin
Gelme torun gelme...
offf kız halinle sorduğun sorayooaws bak ya sanane?
Çok var hangisini anlatsam ki :D
En çok hoşuna giden zevk aldığını anlat
aaah nasıl bu soruyu sorma hatasına düştün.. :D
olur uyuduktan sonra aynı nöbette uyudugum gibi
Nöbette uyumayan kaldı mı ki :)
bigün nöbet tutuyom orduevinin bahcesinde 2 3 tane genc geldi biri erkek diğerleri kız abi içerden kestirmeden atirusa gidebilirmiyiz dediler bende burada silahla ne bekliyom demiştim
wc yerine banyoya sıçmışlar komutanda nasıl ve nereye yapılcagıı hareketlerde gösterdi yere çömeldi böyler yapcanız diye
Anlatsam yol olur.
Bekliyorum.. :)
AZGINLIKLARIMIZIDAMI ANLATSAK :D
daha yeni başladık dur ::) Şafak 312 oldu :D
2020ye kadar tecilliyim 😁
Aha bu muhabbet hiç bitmez keşke açmayaydın..
Biri de patates soymaz mı be kardeşim -.-
Anlatmaktan bıktım gına geldi
Daha gitmedim okuyom ben ya
Allah gostermesin bitmiyor ki
Ben askerde çok dayak yedim :D