Sürekli Kendisiyle Kızını Bir insan Neden Karşılaştırır?

Annem sürekli kendi gençliği ile beni karşılaştırıyor ben senin yaşindayken dal gibiydim senin gibi kilolu değildim gögüslerim dimdikti Seninkiler sarkık Ben senin imkanlarina sahip olucaktim ohoook diyor
Annemin arkadaşlari da sürekli beni beğenir çok güzelsin der ama annem sürekli beni kilomla oramla buramla eleştiriyor anlamadim yani hep bölye ki aşiri kilolu degilim
Sürekli Kendisiyle Kızını Bir insan Neden Karşılaştırır?
Cevapla