Bir erkek daha once ilgi duydugu kiza neden kotu davranir kızda ona karsi hislerinden bahsettikten sonra
AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Istemedigimde ben bunu yaparim ya da degisik triplere girmişsem bunu yapuyorum 😄
İt gibi davranınca genelde kadınlar daha çok üstüne düşüyor. Bu yazılmamış bir kural
Soğuyorum
Öyle zannediyorsun. Başta tüm kızlar öyle zanneder. Sonra birşeyler onları çekmeye başlar. Artık o nedir ne değildir bilinmez
Soğuması için knk sevmediği için aynısını bende yaşadım çünkü
Sal gitsin ozamam
Oyle yapiyorum ama biliyor benim asiri taktigimi bu tarz hareketlere davranislara
Bana kendimi çöp gibi hissettiriyor evli oldugunu bilmiyordum banada bekarim demisti evli oldugunuda sormamistim sonra ilk acildigimda yari evli sayilirim demisti yarini istifa verdim beni cagirdi dedi neden cikiyorsun evluymissiniz dedim orada şunlari soylemeseydi cikicaktim dediki imam nilahli evliyim kagit ustu bir sey yok hickimse bilmiyor ayri sehirde zaten dedi bende dedimki bana bekar oldugunuzu soylemistiniz oda dedi bekar evinde yaşiyorum dedi bunlar 3 ay once olmustu peki dedim yine uzak duruyordum mesafeliydim o yakindi bana mesafelide degildi sogukta defgildi ve bu sefer evliliklerinim cikar evliligi ya da formalite bir evlilik oldugunu dusunmuştüm ve hala umit beslemeye devam ediyordum cunku tavirlarinda da mesafe yoktu hislerimi biliyor evli ama uzak durmuyor eiligide normal evlilik degil formalite zannettim umutlaniyordum ama belirsizlikte beni yormustu artik ve 2 gun once yine konuyu actim dedim benim sizinle ilgili kafam karisik ne gibi dedi dedim niue bana bekarim demistiniz evliliginiz formalitemi ya da sizden uzal duriyim diyemi oyle soylediniz dedim yok dedi benim hayatim karisik oyle bir sey yapsam yanlis yaparim kimsedw kabul etmez zaten sen kabul edermisin dedi hayir dedim sonra bana karşı hiç duygusal hisleriniz oluşmamismiydi dedim oda oluşmamalı dedi yok felan dedi ama asla o sekil yaklasmamisti bana umit veren herseyi yapti neyse kafamdaki soru isaretleride gitmisti 2 gun once ve onu bitirdim artil ogremdim cunku gercekleri o yüzden de artik vazgecmistim oda iyimser konusmustu bugun kotu davrandı
Kendini yoruyorsun boş yere böyle karmaşık konular oluştuğunda ayrılmak en kolay ve zararsız çözüm imam nikahları olunca evli olunmuyor mu baya safsın sende
Oyle ama soyledigi seyler kafami karistirmisti resmi olmamasi evliligini herkestwn saklamsi vs dedim acaba cikar evliligimi netlige kavutu benim icin bitti zaten o konu kapandi ama tavielariyla o kapatmiyor
Isi birakmamida istemiyor
İlişkiyi bitirmen için daha ne duyman gerekiyor bilemedim uzaklaşmanı tavsiye ederim
Iliskimiz yoktu olmadıda ama aramız iyiydi sonra onlari ogrenince zaten benim icin dedigim gini konu kapanmisti kapanicakti ama o bana kotu davranarak konuyu unutturmuyor ve anlam veremedim kotu davfanmasina
Ulaşmasını engellersin davranamaz kafa yorma bu kadar deli olursun
Aynı yerde calisiyoruz yuz yuze bakiyoruz muhattap oluyorum dengemi bozuyor zaten işi bırakıcam o korkuyla ancak düzeliyor tavrina ceki duzen veriyor işi birakmiyim diye ama bu defa kesin cikicam beni cok yordu onunlada konusmiyicam beni ikna etmesin diye direkt patronuma vericem istifami
Huzurunu bozuyorsa durman mantıklı değil zaten
Sorumlulugum var olmasa milyon kere cikmistim. Oda ne zaman cikmak istedigimi anlasa ya da dile getirsem hemen toparliyor davranislarini
Benim gitmemi neden istemiyor
Bir ilişki oturtmaya çalışıyor olabilir. Ayrıca çalıştığın yer sen olmayınca durmayacak yani o sorumluluk bir başkasına devredilir dert etme 😂
O o açidan gitmemi istemiyorki tabiki yerim dolar bulurlar ama o şundan dolayi istemiyor gozunun onundeyim şu an elinin altinda eğer gidersem oradan bana ulaşamiyacagini biliyor eger gidersem adım atma gibi plani vs varsa bunu mecbur yapmak zorunda kalicak acele edicek. Çünkü beni kıskaniuor koruyor sahiplenmis gittigim yerde beni uzecek birileri olmasini istemez cunku beni cok saf masum goruyor belki o gorusu degismistir ama deger veriyor neden kotu davraniyor orasini bilmiyorum
Saf olduğuna benimde şüphem yok 😂 canının istediği gibi ol seçimler senin
Neden öyle söylediniz bu tavirlarini siz bile cozemediniz ben nasıl coziyim ki. O iş olmaz artik bana karsi iki kere durust oldu her ne kadar başta bekarim yalanini soylesede sonra durust oldu ve şu an evli oldugunu biliyorum kagit ustu yok ayri sehirdeler herkesten sakliyor ama formalite degilmis bunu soylemesi yetti benim icin ve o adım atsada ben gitmem çunkü sonu yok kaldiramam oyle iliskiyi olan bana olur kimseye bir sey olmaz benim takildigim tek sey ailemden cok o is yerinde vakit geciriyorum kotu davranmasin normal olsun istiyorum o kadar
Yav seni tanımadan ben bile aklını karıştırıp istediğim yöne çekerim dibinde olup seni ikna edememek İmkansız dürüstlük bir kere iki kere oldu diyerek olmaz dürüstsen dürüstsündür yani bunun rakamı olmaz anlatabildim mi senin kendini sorgulaman lazım ben neden bir kişinin tavrını düzeltmesini bekliyorum ya da neden tahammül edeyim gibi sorular sorman lazım kendine yani o kişi sana istediğinde tavırda olsa ne değişecek ilk kendi sorularını cevapla sonra bir yol İzle
Haklisiniz sanirim
En guzeli yok saymak gormezden gelmekte degil sadece sessiz kalicam ne yaparsa yapsin oda bir vakit vazgecer bu tavirlarindan zaten yoruldum daha cebellesem onunla
İlk başta dediğim gibi sal gitsin her şey olacağına varır
Oyle yapicam artik