Kızında kalbi var elinde olsa zaten o da evli çocuklu bir adamla olmak istemez o kıza yazık değil mi? O da hayaller kuruyor..
AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Kesinlikle bu fikrini savunuyorum nihayetinde insan ya sevmek sevilmek omumda hakkı yani gönül bu arkadaş ne kadar sahip çıkabiliyoruzki yani şunu sev bunu sevme siparişi olmuyor
Gayet de tercih meselesi, evliyse uzak durması gerekir çok net yani
Aşkın ne zaman kşarlığııı oldu Herşeyi geçtim boyum uzun kilom ideal her yerim dolgun belirgin Ya sen sevmez miydin böyle bir anneyi? Mesela annesi kolayı az içsin az şeker yesin der ben doya doya ye annemm derim.. belki öz annesi aşağıya parka tek başına gönderir sonra çağırır ben onunla birlikte iner onunla parkta oynarım.. o kadın çamur oldu diye üstü kızar ben kirlen kirlen çocuk olmak güzel diyip tıkarım onu..:) sence hangimiz daha iyi anne oluruz o karı mı ben mi? Birdaha düşün:)
Onun çocuklarına annelik yapmaya BİLE hazırım.. daha 18 yaşında..
Oldu canım senin haberin yokmuş, ayrıca yani anneni sevmen için boyunun kilosunun ideal mi olması lazım kızım senin hiç mi beyin hücren yok yazık ya, annelik her şeye izin verip, süslenip püslenmekle olmuyor canım. Edep, ahlak, terbiye, saygı da öğretmen gerekiyor çocuğa ama sende yoksa tabi nasıl öğreticeksin.. sen de haklısın, yazık sana da ilerideki çocuklarına da
kocanın başka bir sevgilisi olduğunu öğrenince sen :
Hayır :) evli bir adamla sevgili olunca ben:)
ileride o adamın karısıyla aynı duruma düşersin umarım 😍
Düşmeyeceğim şükür :) neden biliyor musun ben kocamı elimde tutacağım 2 3 çocuktan sonra çökmeyeceğim. Makyaj yapmasını bile bilmez o kadın.. giyinmeyi bilmez:) neden beni tercih etti anlıyor musun şimdi?
ona bakılırsa senden sıkılınca senin yerini bir başkası alacak. makyaj yapmayı, giyinmeyi bilen bir sen değilsin ya:D karakterine yorum bile yapmıyorum
Herşeyi geçtim :) boyum uzun kilom ideal her yerim dolgun belirgin :) Ya sen sevmez miydin böyle bir anneyi? Mesela annesi kolayı az içsin az şeker yesin der ben doya doya ye annemm derim.. belki öz annesi aşağıya parka tek başına gönderir sonra çağırır ben onunla birlikte iner onunla parkta oynarım.. o kadın çamur oldu diye üstü kızar ben kirlen kirlen çocuk olmak güzel diyip tıkarım onu..:) sence hangimiz daha iyi anne oluruz o karı mı ben mi? Birdaha düşün:)
Onun çocuklarına annelik yapmaya BİLE hazırım..
fmhxkslskd ne anlatıyorsun sen daha dün doğdun kime annelik yapıyorsun acaba
Neden anneliğin yaşı mı var?
Skrm öyle kızın kalbini gitsin düzgün bekar insanlara baksın madem kalbi var evli barkli adamla ne işi var o adaminda bir karısı yok mu hiç mi düşünmüyor orspu
Herşeyi geçtim boyum uzun kilom ideal her yerim dolgun belirgin Ya sen sevmez miydin böyle bir anneyi? Mesela annesi kolayı az içsin az şeker yesin der ben doya doya ye annemm derim.. belki öz annesi aşağıya parka tek başına gönderir sonra çağırır ben onunla birlikte iner onunla parkta oynarım.. o kadın çamur oldu diye üstü kızar ben kirlen kirlen çocuk olmak güzel diyip tıkarım onu..:) sence hangimiz daha iyi anne oluruz o karı mı ben mi? Birdaha düşün:)
Onun çocuklarına annelik yapmaya BİLE hazırım.. daha 18 yaşında..
Napak lan özelliğini insan ol insan namuslu ol babana şu olayı anlat annnene anlat ne diyor herşeyi geçtim Allah'tan da mı korkmuyorsun kulundanda mi utanmiyorsun.
Allah'u tealadan hiç mi utancin yok srtük.
Kaşar degildir tabiki, ama evli adamın metres'dir
Herşeyi geçtim boyum uzun kilom ideal her yerim dolgun belirgin Ya sen sevmez miydin böyle bir anneyi? Mesela annesi kolayı az içsin az şeker yesin der ben doya doya ye annemm derim.. belki öz annesi aşağıya parka tek başına gönderir sonra çağırır ben onunla birlikte iner onunla parkta oynarım.. o kadın çamur oldu diye üstü kızar ben kirlen kirlen çocuk olmak güzel diyip tıkarım onu..:) sence hangimiz daha iyi anne oluruz o karı mı ben mi? Birdaha düşün:)
Onun çocuklarına annelik yapmaya BİLE hazırım.. daha 18 yaşında..
Ne kadar çabalarsan çabala, evli adamla beraber oldugun an Sen metres olursun bahanelere gerek yok
Adam da kadın da karaktersiz
Herşeyi geçtim boyum uzun kilom ideal her yerim dolgun belirgin Ya sen sevmez miydin böyle bir anneyi? Mesela annesi kolayı az içsin az şeker yesin der ben doya doya ye annemm derim.. belki öz annesi aşağıya parka tek başına gönderir sonra çağırır ben onunla birlikte iner onunla parkta oynarım.. o kadın çamur oldu diye üstü kızar ben kirlen kirlen çocuk olmak güzel diyip tıkarım onu..:) sence hangimiz daha iyi anne oluruz o karı mı ben mi? Birdaha düşün:)
Onun çocuklarına annelik yapmaya BİLE hazırım.. daha 18 yaşında..
Kaşar demem ama hayal kuruyorsa canım derim
K. aşar olduğu için olabilir mi?
Bekarların suyu mu kurumuş
Aşk bu aşk seçemiyor insan..:) Herşeyi geçtim boyum uzun kilom ideal her yerim dolgun belirgin Ya sen sevmez miydin böyle bir anneyi? Mesela annesi kolayı az içsin az şeker yesin der ben doya doya ye annemm derim.. belki öz annesi aşağıya parka tek başına gönderir sonra çağırır ben onunla birlikte iner onunla parkta oynarım.. o kadın çamur oldu diye üstü kızar ben kirlen kirlen çocuk olmak güzel diyip tıkarım onu..:) sence hangimiz daha iyi anne oluruz o karı mı ben mi? Birdaha düşün:)
Onun çocuklarına annelik yapmaya BİLE hazırım.. daha 18 yaşında..
Sen yanlış düşünüyorsun, adam boşanmış vs olsa tamam derim ama bu halde olur demem
Çünkü kaş*rdır.
Aşkın ne zaman kşarlığııı oldu Herşeyi geçtim boyum uzun kilom ideal her yerim dolgun belirgin Ya sen sevmez miydin böyle bir anneyi? Mesela annesi kolayı az içsin az şeker yesin der ben doya doya ye annemm derim.. belki öz annesi aşağıya parka tek başına gönderir sonra çağırır ben onunla birlikte iner onunla parkta oynarım.. o kadın çamur oldu diye üstü kızar ben kirlen kirlen çocuk olmak güzel diyip tıkarım onu..:) sence hangimiz daha iyi anne oluruz o karı mı ben mi? Birdaha düşün:)
Onun çocuklarına annelik yapmaya BİLE hazırım.. daha 18 yaşında..