Arkadaşlar yeni atandım hemşireyim mesleği bırakmalımıyım?

1 ay oldu işe başlayalı. Ama doktorla konuşurken bile çekiniyorum. Kanamalı bi hasta geldiğinde ya da kalbi duran hiç bişey bilmiyorum ne yapacağım. Damaryolu açarken bile çok zorlanıyorum. Kendimi çok işe yaramaz hissediyorum. Okuldan yeni mezun oldum atanalı 1 ay oldu hiç bişey yapamıyorum galiba atandığım hastane küçücük. Stajermişim gibi davranılıyor. Hem hastalar hem doktor hem iş arkadaşları üstümde çok büyük psikolojik baskı oluştu. Kendi kendime çok içime kapandım utangaç biriyim zaten. Hayattan hiç zevk almıyorum galiba yapamıyorum sizce bırakmalımıyım Napacağım?
Arkadaşlar yeni atandım hemşireyim mesleği bırakmalımıyım?
Cevapla