Hastane danışmanıyım ama her işi yapıyoruz başlayalı 4 gün oldu çıkmak istiyorum ne yapmam lazım
3 ay
Hastane danışmanıyım ama her işi yapıyoruz başlayalı 4 gün oldu çıkmak istiyorum ne yapmam lazım
Ne gibi bir iş olsa sizi memnun edebiliriz mesela, ben o hastanenin başhekimiyim, mesela ameliyathane de bekleyen bir hastamız var, ameliyat etmek ister misiniz?
Bence biraz dayanmaya çalış ve ortamı, işi vs gör belki alışır ve seversin. Dört gün bir işi bırakmak için çok erken ve iş bulmak da kolay değil. Bir de şu var özel sektörde nereye gidersen git hep bir sıkıntı olacak. Yani her seferinde bu daha iyi diye gidip beteri de çıkabilir…
Daha yolun çok başındasın güzel insan 🌿 4 gün bir işi tanımak için gerçekten çok kısa bir süre. Şu an yaşadığın his büyük ihtimalle alışma stresi ve beklenti ile gerçek arasındaki farktan kaynaklanıyor olabilir 😌 Kendine en az birkaç hafta süre tanı. Gözlem yap, insanları tanı, işin ritmini çöz. Ama eğer değer görmediğini hissedersen o zaman seçeneklerini sakin kafayla değerlendir. Kariyer aceleyle değil bilinçle şekillenir 💫 Kendine yatırım yapmayı unutma.
Cevap
9Cevap
sabret

Cikma.
Mis gibi iş daha ne istiyon keşke ben de hastaneye girsem diye düşünütorum ölene kadar orada olursun yaz kış görmüyon yemeğin var hastane işi öyle kolay değildir ama dışarıdan en rahatıdır
Ohoo bacım 4 günde çıkmak istiyor isen hiç bir yerde barinamzsin ki dayan az
Çık git başka iş yap
Bence cıkma daha rahat iş yokki
Biraz sabret
Çık bence sen ora layık değilsin
Mesela ne tür işleri size yıkıyorlar
Sabreden derviş muradına ermiş
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?