Özel klinikte hemşireyim ama temizlikçi gibi her işi bana yüklüyorlar, işten ayrılmalı mıyım?

Herkese merhaba. Ben daha yeni bir işe başladım ve normalde benim görevim hemşire. Bu alandan başvurdum ve girdim. tabiki özel bir klinik ve başvurumda ki şartlarda olmayan şeyler yaptırmaya başladılar. Sorumlu hemşire kendisinin de yaptığı işleri bana öğretiyor bunlar bina temizliği, akşam yemeği yapmak, tuvalet temizlemek, duvar silmek vs... Bunlar benim yapmam gereken görevler değil. Artı olarak sekreterya işleri de var. Bunlar + kendi mesleki işlerim de birleşince akşam eve kendimi zor atıyorum. ailem dişimi sıkmamı söylüyor, gençlikte onlar da o tür işler yapmışlar ve özel sektör böyleymiş. Bazı çevrem de kendimi kullandırtmamam gerektiğini söylüyor. Bana kalırsa 4 katlı bir binanın temizlik personeline ve hatta bir sekretere ihtiyacı var. Ama sorumlu hemşire bunları yapmaya alıştığı için asgari ücretle üç kişilik iş yapıyor ve benim de yapmam bekleniyor. Açıkcası kadın olduğum iöin bile bu işlere yollandığımı düşünüyorum. İşe yeni girdiğim için, hayır yapmayacağım diyemiyorum. Laf altından temizlik personeli veya başka bir personel alınıp alınmayacağını sordum ama alınmayacakmış. Bana göre bana üç kişinin işini yaptıracaklarsa 50k + para vermeleri gerekir ya da yeni personel almaları. Çünkü ne kadar çok kendine vazife edinirsen görevin olmayan şeyleri, nasıl olsa bu canım yapıyor diyerek kimse artı bir eleman parası ödemez. Şimdi bu iş yerinden çıkmalı mıyım, kalmalı mıyım sizce? Çıkarsam herkes tembel olduğumu söyleyecek, çıkmazsam da aptal bir enayi olacağım. Ne yapmalıyım?

Özel klinikte hemşireyim ama temizlikçi gibi her işi bana yüklüyorlar, işten ayrılmalı mıyım?
Cevapla