Yeni girdiğim işten hiç memnun değilim, ne zaman istifa edebilirim?

Bir AVM de tavuk dünyasında garson olarak işe girdim ve aşırı zor gerçekten 10 saat çalışıyorsun yarım saat yemek molası veriyorlar yemekte veriyorlar. Arada 5 dk filan dinleniyorsun o kadar. Saatlerce ayaktayız müşteri olmasa bile boş boş ayaktayız. Aşırı yorucu bir iş. Bugün 3. Günüm olucak ama bu işten hiç memnun değilim o yüzden istifa etmek istiyorum sizce ne zaman istifa etmeliyim. Bu arada maaş toplam 5600 ve bu maaş o iş için az bile cidden
Yeni girdiğim işten hiç memnun değilim, ne zaman istifa edebilirim?
Cevapla