Evlilik Sözleşmesini okudum diye nişanlım benden ayrıldı. Haklı mı sizce?

2 yıl sevgili, 1.5 yıldır da nişanlıydık.
Bayramdan sonra evlenecektik.

Neyse, bana sözleşme imzalatmak istiyordu, ben de kabul etmiştim.

Sözleşme maddiyat üzerine bilirsiniz zaten.

Ondan bir şey istemem zaten, bu konu da sorun yok.

Ama ben genel olarak kimseye güvenemediğim için...

"Acaba beni zora sokacak bir durum var mı..." Düşüncesi ile baya bir inceledim.
(İzmaladım).

Sonra o oda...
"Rahatladın mı, bana nasıl güvenmezsin, seni kandırıp senden bir şeyler koparacğımı falan mı düşündün?
Bitti" Deyip ayrıldı.

(Aslında baya uzun tartıştık).
Güncellemeler
+1 yıl
4 gündür aramıyor, arıyorum açmıyor..

O 27, ben 24.
Ben Mat Öğretmenliği okuyorum, Kendisi de Mühendis.

4 evi, 3 dükkanı ve 2 cafe sahibi (ev ve dükkan babasının).
Güncellemeler
+1 yıl
Soru troll değil.
(Sözüm meclisten dışarı).
Evlilik Sözleşmesini okudum diye nişanlım benden ayrıldı. Haklı mı sizce?
Cevapla