Kız arkadaşım evlilik sözleşmesi istedim diye ayrıldı. Sizce haklı mı?

daha önceki evliliğimde boşanma aşamasında herşeyimi almaya çalışan eski karım yüzünden artık yoğurdu üfleyerek yiyorum

olay ise dün başıma geldi

1 yıllık birlikteliğimizi evlilikle sonuçlandırmak istedik fakat sıkıntı bundan sonra başladı

ya arkadaş 1 senedir benim parayla mal mülkle işim olmaz huzur istiyorum ve aradığım huzuru sende buldum diyen kız, bu sözleşme olayından bahsettikten sonra ( yemledim) anasına sövmüşüm gibi tavırlar içine girdi

kopartma aşamasında sorun yaşayacağını düşünen bir kızın ayrılma hikayesi.
Kız arkadaşım evlilik sözleşmesi istedim diye ayrıldı. Sizce haklı mı?
Cevapla