Bir ay sonra düğünüm varken nişanlımdan ayrıldım, sizce doğru mu yaptım?

Nişanlım sürekli her konuda tartışma çıkariyodu artık gerçekten yorulmuştum sürekli aileme küfür olsun onun gibi kötü sözler kullanıyordu en sonunda da nikaha daha çok olsaydı seni bırakırdım. felan demeye başladı bende ben senden ayrılıyorum dedim bi kaç saat sonra da gelmiş bana senin için harcadım 3000 TL yi geri bana ver diye mesaj attı bende ona aynı şekilde senin için çektiğim kredilerin parasını ver dedim sustu tamamen ayrıldım ama sizce doğru olanı mi yaptım bir ay sonra düğünüm vardı.

Bir ay sonra düğünüm varken nişanlımdan ayrıldım, sizce doğru mu yaptım?
Cevapla