Çok çok sinirliyim ve kirginim ne yapmaliyim?

Beni dinlemiyorlar ve ciddiye almıyorlar ulan biktim cidden haklı olmaktan haklıyım ama kimse gelip evet haklısın demiyor benden istedikleri tek şey hakli da olsam olmasamda alttan almam susmam kabullenmem ben şunun cok net farkina vardim seni bir ortamda dinlemiyorlarsa oradan uzaklaş ne zaman konuşsam boş konuşuyorsun diyorlar ve susturuyorlar bunu yapan ailemdeki kişiler cidden sevgilerinden şüphem yok ama artık konu boş konuşmam da değil artık ağzımı açsam susturma dertlerindeler cidden ne yapsam yaranamıyorum alttan almak da istemiyorum sadece anlaşılmak istiyorum hayır bide ailem yani istesem de nefret edemiyorum ama az önce yine haklı olduğum halde ben alltan aldım sinirden ağlıyorum 1 kişi gelmedi şu odaya nasılım bakmadı bağırıyorum sinirlendiğini göstermeye calisiyorum ama ciddiye alan yok konusunca cok konustu susunca sustu oluyorum ne yapacagim bilmiyorum tamam mi? Ergence gelebilir belki ama cidden içim daraldı...
Çok çok sinirliyim ve kirginim ne yapmaliyim?
Cevapla