Evime arkadaşlarım geldi eleştirme çabasına girdiler çok daha gösterişli olmalıymış sıradanmış kötü hissettirdiler napmalıyım?

Takıntı yaptım çok üzülüyorum napmalıyım benim niye normal arkadaşlarım yok
Evime arkadaşlarım geldi eleştirme çabasına girdiler çok daha gösterişli olmalıymış sıradanmış kötü hissettirdiler napmalıyım?
Cevapla