Olmadı beni üzen çok beğenip durumu öğrenince gitmeleri yanliş bir davranış değilmi?

Görücü usulü birileri geldi oğlan da okumuş bende iyi bir şirkette de çalışıyorum onlar kendi işini yapıyorlarmış neyse bunlar beni çok beğendi sonra ben anneme başkasından duymasınlar abimin sorunlu olduğunu hapiste yattıgını söyle dedim kadında olabilir herkesin başına gelebilir demiş aradan belli bir saat geçince kızın boyu kaçtı demiş sonrada oğlan çok boy farkımız var demiş evet tanımıyorum ama üzüldüm herkesin başına gelebilir Allah düşmanıma vermesin ama benim ne suçum var madem begendiniz ne değişti

Olmadı beni üzen çok beğenip durumu öğrenince gitmeleri yanliş bir davranış değilmi?
Cevapla