Sinirden arkadaşlarıma küfür ettim sizce ne olur?

Merhaba ben liseye gidiyorum okuduğum okul kötü bir meslek lisesiydi ortamı serseri dolu şimdi ben 2 ay önce sınıfta çok sinirlendim panik atak geçirdim ve en samimi olduğum 2 arkadaşıma küfür ettim sonra tüm sınıf ve 0 2 arkadaşım birlikte gidip beni müdür yardımcısına ve sınıf öğretmenime şikayet ettiler sonra sınıf öğretmenim 2 kez beni ölümle tehdit edip seni öldürürüm lan ben adam öldürüyorum lan ben şizofreniyim dedi bana 2 kez birde 1 kez beni üst katta bir atölyeye götürüp kapıyı üstüme kilitleyip bana bağırdı sonra senin velini arayacağım dedi ve aradı sonra müdür yardımcısı annem ile abimi okula çağırdı. Sizce ne olur bana? Ne yapmalıyım?
Sinirden arkadaşlarıma küfür ettim sizce ne olur?
Cevapla