Eşim çok nadir harçlık veriyor, ne yapmalıyım?

Eşimle aramız iyi, gezeriz eğleniriz yeriz içeriz, eve eli hep dolu gelir. Hersey iyi hoş aslında. Ama bana harçlık vermiyor. Dört yıldır evliyiz çok nadir harçlık verdi. Sürekli şunu aldim param yok falan diyor. Ama görünüşte hiç para yok gibi degil, bize harcıyor aslında tamam ama harçlık vermemesi kötü oluyor. Kafama göre bi şey alamıyorum. En son bayramda 100tl verdi daha da vermedi. Ondan önce ne zaman verdiğini hatırlamıyorum. Bana para verir misin dediğimde benimde yok diyor ya da susuyor.
Eşim çok nadir harçlık veriyor, ne yapmalıyım?
Cevapla