Kendini beğenmiş kızı paspas ettim. İyi yapmış mıyım?

Benden 5 yaş büyük yani 24,25 yaşlarında bir kız bugün yaz akşamları arkadaşımla oturduğumuz parka geldi yanında onunla aynı yaşta bir kızla , kendini abla Sanıp ukala tavırlar yaptı sonra yok ergen , z kuşağısın falan dedi sonra ben cevap verince yanağıma hafifçe tokat atıp “sen fazla konuşma küçüğüm “ dedi ben de ona tokat attım saldırdı bana kavga ettik saçından tutup yere eğdim elini kıvırdım yere yapışınca tokatladım pes mi dedim pes dedi bıraktım arkasına bakmadan yerden kalkıp gitti iyi yapmış mıyım?
Kendini beğenmiş kızı paspas ettim. İyi yapmış mıyım?
Cevapla