Aynı davranışları sergileyen bir erkeği kolayca abazan olarak nitelerken kadınlara neden bunu söylemekte zorlanan bir toplumuz?

Biraz iki yüzlülük değil mi bu? Kadınlar özgüven cinsel sorular sorabilir ve tepkiyle karşılaşmazken, erkeklerin en ufak şeyde sapık gibi tavır görmesi çok saçma değil mi? Ayrımcılık değil de nedir bu😂
Aynı davranışları sergileyen bir erkeği kolayca abazan olarak nitelerken kadınlara neden bunu söylemekte zorlanan bir toplumuz?
Cevapla