Erkekler çapkın olabiliyorken neden kadınlar için kötü düşünülüyor?

Bunu asla anlamıyorum. Erkekler her haltı yerken en sonunda ciddi bı kız bulup evleniyor. Eğlenecek evlenilecek diye ayrılıyoruz. Birlikte olduysak bitti daha hayat yok gibi. Neden ya neden dini taktıkları için de değil bu bence.

Erkekler çapkın olabiliyorken neden kadınlar için kötü düşünülüyor?
Cevapla