Öncelikle herkesin hayatına kimse karışamaz. Kadınların istediğini giymesini veya bir şey giymemesini destekliyorum.
Fakat kadınlar dekolte giyinince neden erkekler bakıp evde kendi kendine bir şey yaparsa (anladınız) veya kadına gidince sapıklık oluyor? Erkeğin etkilenmesi ve ihtiyacını görmesi doğası gereği çok normal.
Fakat kadınlar dekolte giyinince neden erkekler bakıp evde kendi kendine bir şey yaparsa (anladınız) veya kadına gidince sapıklık oluyor? Erkeğin etkilenmesi ve ihtiyacını görmesi doğası gereği çok normal.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
https://voca.ro/1b6UERruF7jm
👍
👌
Bazı egolarını hadi ordan kızları iki çift laf açınca asılıyor sanıyor cidden sorunlu bir toplumuz biz.
Ben öyle görmüyorum ama bi tane düzgünü bulmadı beni...
Var. Ben 31 dışında hiç bir şey yapmadım. Seks aramıyorum.
Ne güzel
Var ama az
Bazılarımız sapık olunca kızlar da tanımadan öyle sanmaları normal bnce
Çoğunluktan dolayı öyle sanılıyor
Öküz gibi bakmak=mağaradan çıkmış bir avelim demektir çünkü.
Öküz gibi değil de normal bakarsa problem var mı?
Normal bakarsan farketmez zaten kimse.
sen hiç kadın tarafından tecavüze uğrayan erkek gördün mü
Vardır illa ki.
o kadar çocuklara tecavüz eden hayvanat var cinsinin a mg onlar ne
İstismar eden kadınlar da var.
Ben sapık olarak görmem saydı duyarım, kendi zevkidir rahatlama ihtiyacıdır bedensel ihtiyacıdır vs
Sana bakılıp rahatlamasını kabul ediyorsun yani
bana bakarken yapmıyor sonuçta ne yapabilirim yani bu eve gidince bir şeyler yapar diye erkek avına mı cıkayım
Yine de senden etkileniyor veya seni hayal ediyor nu seni rahatsız etmiyorsa sen bilirsin
eğer bunun farkındaysam rahatsız olurum ama yolda denk gelince bakıp geçen birine ne diyebilir ne yapabilirim ki
Umarım hayal etmezler seni kimse hayal edilmek istemez mast yapmak isteyen kendi kendine yapsın bu kadar
@_erguny ben de aynısını diyorum. sorana da tesekkurler ikinizin arasında kaldım hem seni hem kendimi savunmak zorunda kaldım sen de tek kelime etmedin
Ben de teşekkür ederim
Ben sevmiyorum böyle şeyleri en iyisi temiz kalmak
böyle şeyler derken
Yolda birini görüp onu hayal ederek mst yapmak mesela
Sapıklık herkeste var. Dikkat edin siz de
Nedir bu sapıklık?
Bahsettiğin
31 veya seks niye sapıklık?
Zaman ve mekan
uygunsuz konuştuklari için olabilir
öylesiniz çünkü :D
:D