Kadınlar neden erkeklere kin güdüyor?

Feminizim adı altında eşitlik ayağına erkekler hak ve hukuk olarak yerin dibine sokulmaya başlandı. Bir erkek suç işlediğinde kabahat bütün erkeklerinmiş gibi bütün erkeklere sözlü linç girişimi başlıyor. Kızlar sizin derdiniz nedir? 😂 Neden adalet değilde eşitlik? Bazen eşitliği size sorduğumuzda bile düzgün açıklayamıyorsunuz. En kötüsüde erkek düşmanlığı yaparken babanızada düşmanlık etmiş oluyonuz. Çok basitinden örnek verim, eşitlik aynı ağırlığı güçlüyede güçsüzede yüklemektir adalet ise herkese taşıyabileceği kadar yük yüklemektir. Yazdığınız yoruma göre IQ seviyeniz belli olacak 😊
Kadınlar neden erkeklere kin güdüyor?
Cevapla