Arapça tabela görmekten rahatsız oluyor musunuz?

Bugün kız arkadaşımla, sykerbaksta oturup şöyle soft bişeyler içelim dedik... Makyajını da harika yapmış, çok cool olmuştu.. Ben bi ristretto bianco aldım, ona da doubleshot iced shaken espresso söyledim... Sonra vazgeçti ve latte macchiato istedi. Karşı dükkanda Arapça table görmekten rahatsız olduğunu ve Türkiye de neden Türkçe değil de, Arapça tabelalar olduğunu eleştirip durdu.. Haklısın, bu yüzden social media da BeniBöyleBil nicki kullanıyorum, dedim. Gülümsedi... Senin nickini yerim, dedi..

Eee, siz de Arapça tabela görmekten rahatsız oluyor musunuz?
Güncellemeler
+1 yıl
Güzellikleri keşfedin... https://www.youtube.com/watch?v=-3dQE1oNtE0
Güncellemeler
+1 yıl
Aradan 20 saat geçmiş sorumu alevlendirmişler.. Madem popüler soru idi 20 saat neyi beklediniz? Yok yaa bu KS yönetimi bana gıcık..
Arapça tabela görmekten rahatsız oluyor musunuz?
Cevapla