Linç edilmeyeceksem, Arapça tabelalar niye bu kadar abartılıyor ki?

Mültecileri desteklemiyorum asla onu belirteyim.

Benim tuhaf bulduğum Arapça tabelaları garipsemek. Twitter’da falan görüyorum, tabelayı paylaşmış “İstanbul’un şu civarında görüldü.” yazmış, bu şekilde paylaşmak çok saçma geliyor facia falan olur ona yazarsın şu saatte şurada yaşandı diye, tabelayı böyle paylaşmak komik duruyor. Ben Londra’ya gitmiştim, bir sürü Türkçe tabela vardı yani. Almanya’ya gitmedim ama ora da öyledir. Tekrar edeyim mültecileri asla desteklemiyorum linç etmeyin hemen. Ama farklı dil tabela broşür falan niye bu kadar şaşırtıyor ki
Linç edilmeyeceksem, Arapça tabelalar niye bu kadar abartılıyor ki?
Cevapla