Sürekli evde olduğum için babam bana hep kızıyor sizce haklı mı?

Merhaba hepinize ben 18 yaşındayım ve erkeğim bu arada şimdi ben çok asosyalim öz güvenim yok sonra hiç arkadaşım bile yok hatta hiç çevrem bile yok bu yüzden sürekli evdeyim hiç dışarı çıkmıyorum ama babamda hep bana kızıyor sen niye dışarı çıkmıyorsun çık dışarı gez öküz sen aynı kız gibi oldun hep evde kala kala diyor babam bana. Sizce babam haklı mı? Sizce Ne Yapmalıyım?
Sürekli evde olduğum için babam bana hep kızıyor sizce haklı mı?
Cevapla