Yeni evliyim arkadaşlar eylül'de 1. yılımız dolacak. Eşim ve ailesi baskıcı bir aile değil. Muhafazakâr bir aile. Ben şu an kapalı olmasaydım neden açıksın, sende örtün artık demez ya da baskı kurmazlardı.
Ancak annem çok baskıcıydı, zamanında istemediğim imam hatip lisesinde okudum.23 yaşındayım. Artık kendi kararlarımı vermek istiyorum. Belki çok istediğim bölümü okurum, eşim yeni bir iş kurdu onun işleriyle ilgilenirim belki.
Her şey iyi güzel hoş ama ben cesaretsizim. Çevremden duyacağım olumsuz tepkilere, dedikodulara hazır değilim. İmanımı sorgulayacak insanlar bile olacak biliyorum. Ve ben takıntılı bir insanım.
Ne yapmalıyım?
Ancak annem çok baskıcıydı, zamanında istemediğim imam hatip lisesinde okudum.23 yaşındayım. Artık kendi kararlarımı vermek istiyorum. Belki çok istediğim bölümü okurum, eşim yeni bir iş kurdu onun işleriyle ilgilenirim belki.
Her şey iyi güzel hoş ama ben cesaretsizim. Çevremden duyacağım olumsuz tepkilere, dedikodulara hazır değilim. İmanımı sorgulayacak insanlar bile olacak biliyorum. Ve ben takıntılı bir insanım.
Ne yapmalıyım?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer