Kimseyle anlaşamıyorum. En ufak zorlukta kaçmak istiyorum. Psikiyatriye gitsem faydası olur mu?

önceden tanıdığım toksik insanlar yüzünden artık zorluğa gelemiyorum. en ufak sorun da banane ya vaktimi bununla harcayamam ailesinin büyütmeyi beceremediği kişi ile niye uğraşayım ya da bu iş yürümez çok alakasız insanlarız fikirlerimiz bile uyuşmuyor diyip kaçıyorum. Son bir senede bu hale geldim aldatıldıktan sonra. ne bileyim birisi ile tanışırken heyecan duymuyorum herkes bana çok sıradan geliyor. herhalde ünlü biri ile tanışsam onda bile heyecan duymam o raddedeyim. evlilik fikrinden de soğudum.

Kimseyle anlaşamıyorum. En ufak zorlukta kaçmak istiyorum. Psikiyatriye gitsem faydası olur mu?
Cevapla