Otobüste yer vermeye mecburmuyuz genç olarak?

önümde yaşlı amca vardı geç fark edip yer verdim geç amca otur dedim oturdu bana bakarak bide bacaklarım ağrıdı genç adamsınız oturuyosunuz dedi kızarak. sinirli sinirli başka gençlerde vardı gelip yer verene bakarak söylediği şeye bak
teşekkür etmesi gerekirken neden gençleri yer vermekte mecburmuş gibi görüyorlar anlamıyorum isteyen yer verir istemeyen vermez verildiğinde de bi teşekkür edin bi zahmet çok sinir oldum milletin içinde bi daha da kimseye yer vermiyicem ayakta kalıp gebersinler müstahak
Otobüste yer vermeye mecburmuyuz genç olarak?
Cevapla