Merhaba lütfen herkesin fikrini merak ediyorum?

Ben 24 yaşındayım normalde ailemin yanında yaşıyorum herseyimiz var annem babamla aram çok iyi boşanmış bir abim var oda bizle kalıyor her zaman bana zulm etmiştir hayatı ben hep onun yüzden kaçtım her seferinde ailem geri çağırdı ama yine şu an kaçtım kaçmanın sebebi maaşımı istiyor annem ve babamla söylüyorum onlar yokken ters ters hareketler yapıyor canı sıkılınca çağırıyor beni en son buraya geldiğimde ağza alinmicak küfürler etti bir hamleme bakar onu yenmek ama bir şey beni tutuyor 3 aydır evden uzağım yine çağırıyolar şu an İstanbul'da biriyle ortak yaşıyorum evde ortak girdim biraz yanlız hissediyorum hiç arkdssim olmadığı için ama ailem gel diyor sizce napmaliyim burada yoluma devam etmeli miyim yoksa gitmelimiyim? bu arada yanlisikla bayan hesap açmışım erkeğim
Merhaba lütfen herkesin fikrini merak ediyorum?
Cevapla