Yatalak hasta , engelli hasta , bebek hasta var ama doktorlar grevde ne yaparsanız yapın böyle bişey var mı gerçekten bu kadar sahipsiz kalmayı, bu kadar saygısızlığı haketmiyor bu millet.
Gerçekten bu millet çok sahipsiz özel bir durum için hastaneye geldim Doktorlar grevdeymiş?
Yav ülkede kimse aldığı maaşı beğenmiyor hiçbir şeyden memnun olmuyorlar Gereğinden fazla müsamaha gösterildi Sırf doktor olduğu için müdahale konusunda ayrım yapmamaları gerekiyordu
Ülkede doktor mu kaldı anasını satıyım, cildiye doktoruna görüneyim dedim geçen ay doktor yerinden kalkmayı geç gözüyle iletişim dahi kurmadı. “Hıı sende bu hastalık var” deyip ilaç verip gönderdi
Acil bir şey se özele git bende kac aydır devletten diş Muaynesi icin randevu almaya calıştım 2aydır alamıyorum en son cözümü özelde buldum biraz pahalıya patladı ama saglık önemli
Doktorlar grev falan yapmıyor emin ol. Polikinlige kapatiyorlar ama doktorları boş durdurmak için acile ve yoğun bakıma gönderip çalıştırıyorlar. Sorun doktorlarda değil yani
Ama 6 gün içerisinde hasta bakmadıkları için ek maaş alamayacaklar. Günde minimum 50 hasta baktıklarını düşünürsek hasta başı 3 tl alsalar döner sermayeden minimum 900 tl den oldular...
Sorun doktorlar degil sorun sistem sisteme birsey yapmayıp kisileri birbinine karsi karşıya getirmenin durumunda baska birsey degil giderek bozulup yozlastik devami da gelecek degerli olanlari da yitirdik