Doktorlarin yaptiği grevi hakli buluyomusunuz?

Ben bulmuyorum nedeni şu ne olursa olsun o yemini ediyosa devletin ona sundu elektirini doğalgazini maşini ödüyosa görevini yapicak ozaman askerlerde yapmasin görevini okumuş insalar tepkisini insalari madurr ederek vermemeli 200 tl masraf yaptim randavu aldim işten izin aldim dişim. agridi bakmadi haram. olsun özele gittim muayne oldum durumu olmayan insalar napsin
Güncellemeler
+1 yıl
Yine persembe ve cuma günü getirilmis hafta sonunda bağlayın 4gun tatil yapın sizi gidi devlet düşünen ama sadece kendini düşünen doktorlarlar cakallari vatandaşın hakkını yemeye devam edin bir devlet memuru asla grev yapmaz
Güncellemeler
+1 yıl
Vatandaş mağdur etmez mesleğini beğenmeyen maaşını beğenmeyen melsekten istifa edebilir siz üst akil insanlar olarak kendinizi gormeye devam ederseniz vatandaşda asla onlara sahip çıkmaz ✌️😘
Doktorlarin yaptiği grevi hakli buluyomusunuz?
Cevapla