Güncellemeler
+1 yıl
Yine persembe ve cuma günü getirilmis hafta sonunda bağlayın 4gun tatil yapın sizi gidi devlet düşünen ama sadece kendini düşünen doktorlarlar cakallari vatandaşın hakkını yemeye devam edin bir devlet memuru asla grev yapmaz
Güncellemeler
+1 yıl
Vatandaş mağdur etmez mesleğini beğenmeyen maaşını beğenmeyen melsekten istifa edebilir siz üst akil insanlar olarak kendinizi gormeye devam ederseniz vatandaşda asla onlara sahip çıkmaz ✌️😘
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Yemin ettiler diye s*kecekleri anlamına gelmiyor. Onlarin yerinde olsan sen de yaparsin
Nedn grev yapıyorlar sürekli onu bile bilmiyorum bn
Haklı değiller halen o parayı az buluyorlar aç gözlülük
Nasil az buluyolar ya 10 15 sene oku gidip sanayide çalışan adamla ayni parayı al. İs dağıtım kollarını bilmeyen adam bu der iste.
Ya sen doktorların ne kadar aldıklarını biliyor musun hasta başına para alıyorlar bir çocuk doktoru günde 20 çocuk yatış yapsa ne kadar para kazanıyor biliyor musun en az bir doktor 20 bin alıyor sen neyden bahsediyorsun
Ortalama olarak 20 bin
En yakin arkadasim tanıdılarimin çogu tıp mezunu senin çevrende var mi böyleleri? 20 bin şu dönemde çok para mı bi ayakkabı olmuş 2 bin tl bi telefon olmuş 20 bin tl bu maaşin neresi fazla ak. 20 bin diyor enflasyondan bi haber. Maaşa yapılan zam zam degil enflasyondan dolayı ortaya çıkan değersizliktir. Zam yapılacağı zaman zam+enflasyon farkı yapılır. Kime ne anlatıyorum
@sensualizim insanlar mağdur ederek grev yapılmaz evet çok haklı olabilirler yorucu ağırda olabilir hak ettikleri maaş veya emeklerin karşılığını almamışta olabilirler eyvallah ama karşılığı sürekli sık sık grev eylem vs olmamalı
Asgari ücretli adam ne yapsın ne yapsınlar doktorların maaşını 100 bin mi yapsinlar zaten başarılı olan çalışan bir doktor o paranın çok fazlasını kazanıyor
Asgari ücretli okusaydi meslek sahibi olsaydi sahsen asgari ucretliler umrumda degil herkes kendine yakisani yapar
Oturup bir ezberle bir reçete ilaç yazan da normal bir şekilde maaşını alıyor
Al iste ya oturup ezber diyo ee sen niye yazmıyorsun onu yazmak icin ne kadar emege bilgiye ihtiyaç var bilmiyorsun. Neyse anlatamıyorum sana ben boş ver sen haklısın.
Grev diyorsun ama az bile yapiyolar doktorlarin saglikcilarin degeri bilinmiyor darp siddet vs vs. Umarim hepsi gider o zaman belki bazi seyleri anlarlar
Evet buluyorum. Doktorların ahlağını sevmesem de maaşları artırılmalı. Hak ediyorlar yüksek maaşları.
Haklı değiller sağlıkta ve güvenlikte grev olmaz
haksız gözleri doymuyor bunların
Sonuna kadar haklılar
kararsızım