Ben bulmuyorum nedeni şu ne olursa olsun o yemini ediyosa devletin ona sundu elektirini doğalgazini maşini ödüyosa görevini yapicak ozaman askerlerde yapmasin görevini okumuş insalar tepkisini insalari madurr ederek vermemeli 200 tl masraf yaptim randavu aldim işten izin aldim dişim. agridi bakmadi haram. olsun özele gittim muayne oldum durumu olmayan insalar napsin
AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Doktor grev yapamamalı. Memurun grev hakkı yoktur. Kamu hizmeti aksatılamaz. Doktor nasıl grev yapabilir? Mhrs randevu vermiyor. Yarın polis ve asker bende grev yapacam desin o zaman
Bakmadi grevdeymiş
CB sisteminden sonra kabine dışından atanan bakanlar sistemi özel şirket gibi yönettiği için problemler büyüyor. Bu işin sonu iyi yerlere gitmeyecek. Zam alamayan herkes grev yapsın bakalım kamu işleri nasıl tıkanıyor
Ne demek grev yapamaz ya boyun eğmeyen dik duran insanlara destek olun biraz devletin ezdiği yetmedi mi
@met96 ee asker ve poliste yapsın, savcı ve hakim de yapsın o zaman. Özel şirket çalışanı mısınız arkadaşlar, kamuya hizmet ediyorsunuz. Devlet devletliğini yapsa vatandaşın hakkını gasp edemezsiniz. Vatandaşın ne suçu var ki hizmet alamıyor?
Vatandaş olarak destek olmamız lazım hakkını alamıyorsa ve hakkını arıyorsa destek olup devleti protesto etmeliyiz
@met96 Kamu çalışanısın. Kamu çalışanı grev yapamaz. Vatandaşın 1ini bile geri çeviremezsin babanızın koltuğu değil memnun değilseniz özele gidin istediğiniz kadar grev yapın. Ben burada sağlık hizmeti alamıyorsam herhangi bir vatandaş sağlık hizmeti alamıyorsa devletin boynunuza binmesini bile desteklerim. Yaptığınız iş sağlık hizmeti, dava edilmeye başladı bir sürü doktor. Çok bedel ödenecek ve haksızsınız. Haklıyken haksız duruma düştünüz.
Aynen devlet çok iyi şartlar sağladığı için işinde iyi doktorlar özelde çalışıyor dimi?
@met96 meseleyi anlamamakta ısrar ediyorsun. Kritik görevdeki kamu çalışanları grev yapamaz. Bu kadar.
Devlet haklarını versin adamlar da grev yapmasın.
@met96 kıt beyninle uğraşamıycam daha fazla. Zerre zeka yok. Umarım ihtiyacın olan sağlık hizmetini alamazsın ve ne demek istediğimi anlarsın.
Umarım sende hakkını alamazsın ve işe aşırı derecede mecbur kalırsın grev yapamazsın isyan edemezsin
@met96 özel sektörde yöneticiyim ve hiçbir çalışanımın hakkını kimseye yedirmedim. İşim ve sorumluluklarım neyse onu yapıyorum. Herkes öyle yaparsa iyi olacak.
Asıl beyinsiz sensin adam memur oldu diye köle mi oldu nasıl hakkını arayacak nasıl hak ettiği parayı alacak. Devlet 3 kuruş para versin adamda memurum ben isyan edemem grev yapamam desin çok akıllısın sen
@met96 senin ben beyninizikiyim hala okuduğunu anlamıyorsun. Sana eğitim veren hocanın da ayrıcaamk
Sen çalışanın hakkını yemiyorsun ama devlet çalışanın hakkını yiyiyo ne yapsın onlar da hakkını arıyor
Hadi oradan be bencil herifin tekisin doktor hakkını alamasın ama susup otursun diyorsun
@met96 kardeş sal gece gece git Bi akpli falan bul onla uğraş beynime ihtiyacım var sabah iyi geceler o yüzden
Son bir şey soruyorum. Maaşı iyi olmayan doktora tavsiyen nedir adam grev yapmasın kabul sen söyle hakkını nasıl arasın
@met96 maaşı iyi olmayan doktor bilgisine güveniyorsa gitsin özel söktörde çalışsın muayene yeri açsın. Bilgisi yoksa hak etmiyor zaten. Aile hekimleri aşırı kalitesiz ve imkanları çok iyi. Bunlar neyin grevini yapıyor? Haftada 1.5-2 gün geliyorlar.
Evet kaliteli doktorlar özelde çalışıyor bu konuda kesinlikle haklısın ama doktorların maaşı yeterli olsa bu kadar doktorun isyan edeceğini düşünmüyorum. Sağlık hizmeti veren insanların yıllarca tıp okuyan insanların grev yapacak duruma devler getirmemeli. Maaşı ne kadar bilmiyorum ama yeterli olsa grev yapmazlardı. Neyse iyi geceler
Katılıyorum yemin boşa edilmiş demekki. önemli olan insanlara faydalı olmak yardım etmek değilmiş
Yani bak doğuda siniri koruyan askerler var bende orada yaptim askerlimi orayi 2 saat boş biraksan bizi kurşuna dizerler yemin ederim bunlari aticaklar yerine yeni genç insalari almalari lazim
Kime sinirlenip hırsını kimden çıkarıyorsun yani? Olan yine halka oluyor saçmalık. Kendi başlarına bir olay geldiğinde polis grevde olur umarım
Çok mantikli bir insansin tebrik ederim seni
İnsanlara yardım etmek için o kadar yıl kim okur olaya duygusal bakmayın mantıklı olun
Tamam bende mühendisim yemin ettim mesleğimi düzgün yapacağıma ama gidip devleti hackleyim sonucta isi düzgün yapmak için okumadım para için okudum. Yemini de boşa ediyoruz zaten
Doktor organ kaçakçılığı yapmamış. Devlet seninde hakkını vermezse grev yap desteklerim
Ben grev yapınca bu başkalarına zarar verecekse ben desteklemem sizin görüşünüze saygı duyuyorum ama ben grevi doğru bulmuyorum doktorlukta
Devlet den hakkını almanın başka yolu yoksa adam ne yapsın. Ben boyun eğmeyen dik duran insanlara büyük saygı duyuyorum hakkını arayan
Tamam siz ya da bir sevdiğinize bir şey olduğunda ama doktorlar bakmadiginda da böyle düşünebilir miydiniz peki
Özel hastaneye giderim öyle bir durumda ben belki 2 aylık maaşımı özel hastaye harcarım ama o doktor yıllarca okuyup emeğinin hakkını alamıyorsa onun durumu benden kötü olur
Zaten devlet adam akıllı maaş vermediği için işinde iyi doktorlar özelde çalışıyor
Tamam özele durumu olmayanlar doktor okudu hakkını alamadı diye ölsünler o zaman🤗
Burada suçlu doktor değil devlet özel hastanede çalışıyor işinde iyi olan doktorlar. Devlet hastanesinde doktorlar resmen bizim üzerimiz de staj yapıp özele geçiyor bunun sebebi de devlet
Vallahi yemin filan kalmadı. Bundan sonra hakkınızı alana kadar greve devam
Hakkını alamayan her insan grev yapmalı
Birgün acidan kivranirken karşindai ben grev yapiyorum derse ozaman anlarsin
Tavsiyen nedir hakkını alamayan doktora
Özele gidip işini çözmüşsün bırak adam hakkını arasın
Sen zenğin çocu falanmisin insanin halinden neden anlamiyosun durumu. olmayan napsin abi safmisin nesin ya