Doktorlarin yaptiği grevi hakli buluyomusunuz?

Ben bulmuyorum nedeni şu ne olursa olsun o yemini ediyosa devletin ona sundu elektirini doğalgazini maşini ödüyosa görevini yapicak ozaman askerlerde yapmasin görevini okumuş insalar tepkisini insalari madurr ederek vermemeli 200 tl masraf yaptim randavu aldim işten izin aldim dişim. agridi bakmadi haram. olsun özele gittim muayne oldum durumu olmayan insalar napsin
Doktorlarin yaptiği grevi hakli buluyomusunuz?
Cevapla