Hasta hasta işe geliyoruz soruyorum şimdi bu hak mıdır?

Özel sektörde çalışan bir öğretmenim ama psikolojim aşırı bozuk verdikleri para 28.000 tl. Kasiyer olsam daha çok kazanırsın. Nefret ettim bu yüzden ülkeden de emeğimizin bu kadar hiç edilişine yazıklar olsun. Midem üzüntüden bulanıyor. Sabah 9 akşam 6 üstelik özel çocuklarla çalışıyoruz gerçekten suratım beş karış. Velisi ayrı saygısız patron desen en ufak bir şey olsun hemen mobing. Böyle şey mi olur. Lenflerim şiş baya hastayım ama sürekli işe gel git. Bıktım usandım.
Hasta hasta işe geliyoruz soruyorum şimdi bu hak mıdır?
Cevapla