Sağlıkcılar grev yapmakta haklı mı haksız mı? 5 bin tl maaş yeterli mi?

Arkadaşlar ben devlet hastanesinde kadrolu hemşire olarak görev yapıyorum. Meslekte 11. senem. Görselde de paylaştım, bu ay yatan maaşım maaş+döner sermaye ile birlikte 5.100 tl. Hani şu hiç bir bilgisi olmayıp da 'eee siz döner sermaye de alıyorsunuz amaaaa' diyen, döner sermayeyle birlikte maaşımızın o rezil medyada yansıtıldığı gibi 8-9 bin tl olduğuna inanan kitle için paylaştım yatan parayı. Ki 2020'de atanan hemşire arkadaşım bu ay maaş+sabit toplam 4.400 tl aldı... Ve hala şu aldığımız maaşlara pişkin pişkin 'az mı 5.000 tl' diyenler oluyor. Hangi dünyada yaşıyor bu insanlar? Yoksulluk sınırının 13 bin tl, açlık sınırının 4 bin tl olduğu bir yerde 5 bin tl maaşa iyi demek ahmaklıktan başka bir şey değildir.
Elinizi vicdanınıza koyun ve söyleyin, bu maaşlar karşısında sesini çıkaran, greve giden sağlıkcı haksız mı?
Sağlıkcılar grev yapmakta haklı mı haksız mı? 5 bin tl maaş yeterli mi?
Sağlıkcılar grev yapmakta haklı mı haksız mı? 5 bin tl maaş yeterli mi?
Cevapla